• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Wilmis07
    Finesse skrev 2011-07-26 17:15:55 följande:
    Nja det tror jag inte.. är det varmt ute så svettas hon.. 
    Ok,vi hade pop overall förra vintern och den hade hon när det var varmare än -10,men barn svettas ju olika. Jag får känna på den när den kommer hem till mig. Billig är den ju iaf
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Finesse
    Wilmis07 skrev 2011-07-26 17:20:25 följande:
    Ok,vi hade pop overall förra vintern och den hade hon när det var varmare än -10,men barn svettas ju olika. Jag får känna på den när den kommer hem till mig. Billig är den ju iaf
    I min värld är den bra.. men jag har inte råd att köpa popkläder.. köper inte jackor för flera 1000 till mig själv.
    Ebba 071228, Hampus 110225
  • Wilmis07
    Finesse skrev 2011-07-26 17:25:25 följande:
    I min värld är den bra.. men jag har inte råd att köpa popkläder.. köper inte jackor för flera 1000 till mig själv.
    Kan man hitta bra kläder till bra pris så är det toppenbra. Hade fix vinterjacka och termobrallor förra vintern och var supernöjd med det,har både fix och pop skaljacka och är väldigt nöjd med båda.Sen säljer jag alltid dotterns ytterkläder och får in en bra slant där till att köpa nytt för.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • sarsparis
    Finesse skrev 2011-07-26 16:29:39 följande:
    I slaskväder har vi galonoverall.. då är det för varmt med FIX overallen.. vi använder den inte om det är varmare än -10 grader.. Då är det bättre med nåt annat annars svettas dom bort..
    Är den så varm? Sonen hade sin pop overall även när det var noll gradigt, är ditt barn väldigt varm av sig eller är kanske andningsfuktionen inte så bra på overallen??

Mitt krav är som sagt att den ska tåla slask.....
  • Finesse
    Wilmis07 skrev 2011-07-26 17:29:58 följande:
    Kan man hitta bra kläder till bra pris så är det toppenbra. Hade fix vinterjacka och termobrallor förra vintern och var supernöjd med det,har både fix och pop skaljacka och är väldigt nöjd med båda.Sen säljer jag alltid dotterns ytterkläder och får in en bra slant där till att köpa nytt för.
    Ok.. vi har ett till barn så jag sparar så han kan ha dom.. annars skulle jag sparat så systerdottern får använda dom

Men min dotter svettas ganska mkt.. hon sover alltid utan täcke.. men sen är det ju lite olika var man bor.. var bor ni? är det ofta varmt? 
    Ebba 071228, Hampus 110225
  • Wilmis07
    Finesse skrev 2011-07-26 17:32:10 följande:
    Ok.. vi har ett till barn så jag sparar så han kan ha dom.. annars skulle jag sparat så systerdottern får använda dom

Men min dotter svettas ganska mkt.. hon sover alltid utan täcke.. men sen är det ju lite olika var man bor.. var bor ni? är det ofta varmt? 
    Vi bor i Blekinge,har ju varit kallt dessa två sista vintrarna.
  • anette 81
    sarsparis skrev 2011-07-26 17:31:08 följande:
    Är den så varm? Sonen hade sin pop overall även när det var noll gradigt, är ditt barn väldigt varm av sig eller är kanske andningsfuktionen inte så bra på overallen??

Mitt krav är som sagt att den ska tåla slask.....

tåler pops overall slask=
  • Wilmis07
    anette 81 skrev 2011-07-26 18:00:12 följande:
    tåler pops overall slask=
    Ja den var toppenbra,inget klaga på alls.
  • anette 81
    Wilmis07 skrev 2011-07-26 18:04:00 följande:
    Ja den var toppenbra,inget klaga på alls.

låter bra det
  • Wilmis07

Det enda jag klagar på är priset

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11