• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Coca cola light

Är det någon som vet hur Lindex regnvantar är i storlek? Min dotter är fyra så jag velar mellan storlek 3-4 och 5-6.

• Viktorsmamma2010

Hej. Kan ni hjälpa mig ?
    Jag ska köpa regnkläder, Vad e bäst?
    Har sett alla olika på lindex men vet inte vilket jag ska välja.

Galon hängsleregnbyxor o vanlig jacka till ?

Vattenavvisande byxor utan hängslen och vanlig jacka?

Eller Regnoverallen ?

Min son går själv, han har stl 80 nu som endån e lite stort. så jag undrar om d e dumt m byxor utan hängslen, men så blir d kanske varmt m galon byxorna ?
    hur e d o ha en hel overall ? tänkte att den va smidig o bra, men alla jag frågar säger inte hela overallen :S
    Vad råder ni ?  Tacksam! :)

• ciccir

Hejsan! Någon som har en sån där 50kr rabatt till en vän att dela med sig av? Solig Väntar första lilla bebisen om några veckor så finns mycket som man vill inhandla först :)

• jannah
    Enensammamma skrev 2011-07-26 12:17:10 följande:
    Jag gillar oxå rosa men jag vill inte ha det på allt
    Nej, det vill inte jag heller... Lagom är bäst! Och det ska inte vara för "puttinuttigt"... Kräks
    ¤ Othilia 080524 ¤ Astrid 110121 ¤
  • sarsparis

Nån som vet om det kommer in lila velourbyxor till bebisar? såg idag att det fanns från strl 86, men jag vill ha 68.
    Och vet nån om det kommer in andra fleeceoveraller eller andra lurvia overallen ään den rosa och gröna/blå som finns på hemsidan?

• sarsparis

Ni som hade fixoverallen med 10000 vattenpelare i vintras, höll de måttet? mitt krav på overall är den ska hålla värme och men kanske framförallt slask, den måste klara några simturer i vattenpölar Flört Gör den det? Och hur är det med kvaliteten? Blir de snabbt slitna?
    Isåfall är det absolut värt att köpa den med en rabattkupong istället för att köpa tex PoPs.

• Finesse
    sarsparis skrev 2011-07-26 16:24:12 följande:

Ni som hade fixoverallen med 10000 vattenpelare i vintras, höll de måttet? mitt krav på overall är den ska hålla värme och men kanske framförallt slask, den måste klara några simturer i vattenpölar Flört Gör den det? Och hur är det med kvaliteten? Blir de snabbt slitna?
    Isåfall är det absolut värt att köpa den med en rabattkupong istället för att köpa tex PoPs.

I slaskväder har vi galonoverall.. då är det för varmt med FIX overallen.. vi använder den inte om det är varmare än -10 grader.. Då är det bättre med nåt annat annars svettas dom bort..
    Ebba 071228, Hampus 110225
  • Wilmis07
    Finesse skrev 2011-07-26 16:29:39 följande:
    I slaskväder har vi galonoverall.. då är det för varmt med FIX overallen.. vi använder den inte om det är varmare än -10 grader.. Då är det bättre med nåt annat annars svettas dom bort..
    Är fix overallen så varm? Andas den inte?
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • imsel
    Finesse skrev 2011-07-26 08:16:16 följande:
    Menar du länken jag la in eller?

Det var bara på iphonen jag inte såg visst Tungan ute
    Och inte funkar det att citera på den heller.. 
    april 09 kom min bebbe
  • Finesse
    Wilmis07 skrev 2011-07-26 16:52:13 följande:
    Är fix overallen så varm? Andas den inte?
    Nja det tror jag inte.. är det varmt ute så svettas hon.. 
    Ebba 071228, Hampus 110225
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11