• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • anette 81

tack för hjälpen i bildtråden

Provade bamse tightsen på dottern i morse o dom är ju så smala i benen, min dotter är inte så krafitg men dom satt som korvskinn på henne, undra vem dom ska passa. Blir att lämna tillbaka

Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • TinaZ
    TinaZ skrev 2010-03-30 18:47:03 följande:
    Har ni ngn åsikt om FIX vinteroverall är liten eller stor i stl.Hängde en kvar och jag funderar på om den passar min tjej nästa vinter.Hon är 98 lång och overallen var 104Min uppfattning om lindex är att kläderna är små i storlekarna men det kanske inte gäller ytterkläder.....
    ingen som kan hjälpa mig?
  • solstraalen

Är det någon som vet hur den svartgrårutiga jackan på pojk är i strl? eller där den mörk/starkblå"spräckliga" jackan är?

Har en pojke på kanske 94cm som jag är på jakt efter en jacka till.

Har en "höst/vinterjacka" i 104 som är lagom på honom nämligen. En brun, halvtjock jacka som är 2½år kanske.

Pojke 10, flicka 4, pojke 2½.
  • Rosenbarn

Blir att lämna tillbaka den turkosa overallen i 74.....Offfrade min 30% till den :( Kan man flytta över den till annat plagg?  Eller ska man sälja den istället för att lämna tillbaka? vad tror ni?

• Ms Kanga
    Rosenbarn skrev 2010-03-31 12:27:13 följande:
    Blir att lämna tillbaka den turkosa overallen i 74.....Offfrade min 30% till den :( Kan man flytta över den till annat plagg?  Eller ska man sälja den istället för att lämna tillbaka? vad tror ni?
    på mitt Lindex brukar man få använda 30% rabatten om man lämnar igen inom tiden för vad kupongen är giltig - annars kan du ju alltid printa en ny kupong se inlägg 785 och lämna tillbaka overallen vid ett senare tillfälle
    ♥Junior 071017♥ ♥Lillebror BF 100808♥
  • lindis79
    maggan75 skrev 2010-03-30 19:28:40 följande:
    hon är 102 cm lång
    Tack för hjälpen då borde den passa min dotter är ca 100 ( så bra man kan mäta en vilding hemma mot väggen...)
  • Lejån

Åh shoppade en söt tröja till sonen ikväll (var ju tvungen att utnyttja 30%). En ljusturkos med spindlar på. Vet inte om den finns i webshopen...

längtar efter sommar & sol
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11