• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Pigelinen

någon som sett någon söt flickmössa (vår) passande en 2åring? Har två olika vårjackor och vill ha en neutral/eller enfärgad som passar båda. Jackorna finns i mitt galleri i Ullaredsmappen, det är den Lila med blommor på samt sen rosa med rosa blommor på.... Lindex har inga mössor kvar på nätet...

• Jessica24

Någon som vet om Bamse-regnkläderna är i samma färg som förra årets?
    Dvs de som säljs på hemsidan.

Victor 14/3-2006 & Emelie 17/1-2008
  • Smultronhjärta
    Pigelinen skrev 2010-03-31 21:19:28 följande:
    någon som sett någon söt flickmössa (vår) passande en 2åring? Har två olika vårjackor och vill ha en neutral/eller enfärgad som passar båda. Jackorna finns i mitt galleri i Ullaredsmappen, det är den Lila med blommor på samt sen rosa med rosa blommor på.... Lindex har inga mössor kvar på nätet...
    Här finns jättemånga fina
    www.babyshop.se/system/search/search.asp&g=0
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • solstraalen

Ingen som vet hur den mörkblå/blåspräckliga jackan är i strl? eller hur den svartgrå rutiga jackan är?

Pojke 10, flicka 4, pojke 2½.
  • Glittrax

Igår lämnade jag tillbaka fixjacka och byxa i butik som jag köpt på shop online, hade beställt två olika storlekar för att kunna jämföra óch behöll den ena storleken som passade bäst, men så frågade hon i kassan om jag ville ha tillbaka följesedeln, men sa att jag inte behövde det,  sen kom jag på att jag har ju inget kvitto på det jag behållt, hon sa att man inte behöver det vid ev reklamation om kläderna är felande senare, nån som behövt det?

Sen verkade hon inte lämna tillbaka rätt summa, använde ju 30 % kupongerna men hon drog bra av 10 %.. inte mitt problem..

• Tvillingmamma2007
    Glittrax skrev 2010-04-02 08:59:34 följande:
    Igår lämnade jag tillbaka fixjacka och byxa i butik som jag köpt på shop online, hade beställt två olika storlekar för att kunna jämföra óch behöll den ena storleken som passade bäst, men så frågade hon i kassan om jag ville ha tillbaka följesedeln, men sa att jag inte behövde det,  sen kom jag på att jag har ju inget kvitto på det jag behållt, hon sa att man inte behöver det vid ev reklamation om kläderna är felande senare, nån som behövt det? Sen verkade hon inte lämna tillbaka rätt summa, använde ju 30 % kupongerna men hon drog bra av 10 %.. inte mitt problem..
    Nej man ska inte behöva kvitto för reklamation (fast de frågar ju alltid efter det) men om du inte har kvitto och de rear de jackorna sen så får du säkert bara tillbaka reapriset om du inte kan uppvisa att du köpt den till ord. pris.
  • Rosenbarn
    Glittrax skrev 2010-04-02 08:59:34 följande:
    Igår lämnade jag tillbaka fixjacka och byxa i butik som jag köpt på shop online, hade beställt två olika storlekar för att kunna jämföra óch behöll den ena storleken som passade bäst, men så frågade hon i kassan om jag ville ha tillbaka följesedeln, men sa att jag inte behövde det,  sen kom jag på att jag har ju inget kvitto på det jag behållt, hon sa att man inte behöver det vid ev reklamation om kläderna är felande senare, nån som behövt det? Sen verkade hon inte lämna tillbaka rätt summa, använde ju 30 % kupongerna men hon drog bra av 10 %.. inte mitt problem..
    De som blir att du inte får pengarn tillbaka du får tillgodokort!!!
  • Lejån
    Rosenbarn skrev 2010-04-02 20:47:45 följande:
    Någon som vet om man får 10% på allt på webbshoppen även på 3bet för 2???
    Ja det såg så ut iaf när jag provade.
    längtar efter sommar & sol
  • Xgirl83
    Rosenbarn skrev 2010-04-02 20:47:45 följande:
    Någon som vet om man får 10% på allt på webbshoppen även på 3bet för 2???
    Jag tror att 10% dras av från slutsumman helt enkelt (exkl expeditionsavgiften).
    Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11