• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • maggan75
    Februarii skrev 2010-03-29 20:17:47 följande:
    Ja, precis. Men jag tänkte inte på att hon kanske loggade in innan hon skrev in koderna. Jag tänkte som så att det var konstigt att koderna inte funkade för henne oinloggad men för mig oinloggad, men som sagt så behövde hon ju inte ha varit oinloggad när det tog stopp.
    jaha  då förstår jag  ...sorry lite grötig i huvudet idag
  • Rosenbarn

Köpte den tukos aktiga ws overallen idag till tösen, men den var passde verkligen inte henne. Jag som gillade den färgen... Funderar om de kanske räcker med en POP WS jacka i vagne hon är ju bara 5 månader nu och lligger än så länge,,,,??? VAd tror ni

• anette 81

Ansökte om lindex kort idag. När kan jag börja använda rabattkoderna på nätet?

Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • anette 81

• anette 81

• lindis79
    maggan75 skrev 2010-03-29 19:57:18 följande:
    Nu har jag lagt in bild på fix jackan i strl 104  i bildtråden
    Hur lång är din dotter? Jag har beställt en 104 till min dotter, men undrar om den blir lite stor...
  • Tullemi

Jag tycker FIX-jackorna är ovanligt stora i storleken. Mileas 92:a är stor och hon är just 92 cm lång.

Milea 080217 Lucas 100202
  • winters
    anette 81 skrev 2010-03-30 15:45:10 följande:
    Tror du får vänta till du får hem kortet så att du kan knappa in siffrorna på din profil. Sedan ska det bara vara att shoppa! :)
    Oscar 091001
  • TinaZ

Har ni ngn åsikt om FIX vinteroverall är liten eller stor i stl.
    Hängde en kvar och jag funderar på om den passar min tjej nästa vinter.
    Hon är 98 lång och overallen var 104

Min uppfattning om lindex är att kläderna är små i storlekarna men det kanske inte gäller ytterkläder.....

• anette 81
    winters skrev 2010-03-30 18:41:08 följande:
    Tror du får vänta till du får hem kortet så att du kan knappa in siffrorna på din profil. Sedan ska det bara vara att shoppa! :)
    tråkigt ju
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11