• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • TvåTrollsMamma
    tanucik skrev 2011-09-05 14:13:14 följande:
    var gäller den koden?
    på nätet på valfri barnjacka 50kr rabatt.
    Oliver 070214 Elin 100225
  • lady in red

Snälla behöver hjälp om den lila vinterjackan!! Ni som kört med Fix vinteroveraller och vinterjacka förut tycker ni jackan "andas" bra?? Min dotter är så varm av sig och kan inte ha en jacka som hon blir för varm i,ingen ide att jag köper en Fix isåntfall! Men vad tycker ni??

• tanucik
    TvåTrollsMamma skrev 2011-09-05 20:39:13 följande:
    på nätet på valfri barnjacka 50kr rabatt.
    på lindex då, eller? Förlåt hängde inte med tidigare
  • helmag

Är det någon som vet om Lindex kommer få in sin windstopper som de hade förra året?
    Tycker de är lika bra som POP men betydligt billigare Glad 

• stjärna4

Köpte den nya dressen jump in från all kids med monster till min lille kille i storlek 68.Blev så besviken idag när jag tog på honom den för det fanns varken skydd i halsen för drakkedjan eller extra tyg inuti för drakkedjan.Ska det verkligen vara så??Han låg hos mig en stund på magen och sedan hade han stora märken efter dragkedjan :( Finns det någon som har en sådan som kan titta om er också är så!!Funderar på om jag ska gå till lindex och se vad de säger!!

• imsel
    stjärna4 skrev 2011-09-06 19:07:42 följande:
    Köpte den nya dressen jump in från all kids med monster till min lille kille i storlek 68.Blev så besviken idag när jag tog på honom den för det fanns varken skydd i halsen för drakkedjan eller extra tyg inuti för drakkedjan.Ska det verkligen vara så??Han låg hos mig en stund på magen och sedan hade han stora märken efter dragkedjan :( Finns det någon som har en sådan som kan titta om er också är så!!Funderar på om jag ska gå till lindex och se vad de säger!!

Men usch vad dumt Obestämd
    På den som finns i större storlekar (gröna och lila) är det ju både skydd i hakan (tror jag) och skydd för dragkedjan därinne.. 
    april 09 kom min bebbe
  • Finesse
    stjärna4 skrev 2011-09-06 19:07:42 följande:
    har den.. men har inte använt den ännu.. ska kika imorron hur det ser ut..
    Ebba 071228, Hampus 110225
  • jannah
    imsel skrev 2011-09-07 09:50:32 följande:

På Kappahl finns nu också en jumpsuit, och den har skydd för dragkedja och kind Glad
    Upp till strl. 86 och bara 179kr

// www.kappahl.com/products/barn/Barn/KAXS/KAXS/

Åhh, den var ju fiiiin! Hjärta Inte omöjligt att det blir en sån till lillasyster... Vilket bra pris! Sen köper man ju den med en 25%-rabattkupong så blir det ännu bättre! Glad
    ¤ Othilia 080524 ¤ Astrid 110121 ¤
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11