• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • fritzie76

Min flicka är 105 cm och jag har provat både stl 104 och 110.....faktiskt lite svårt att bestämma vilken storlek som är bäst.....110 känns nästan för stor men undrar om 104 kommer räcka hela vintern.....Så jag kan inte ge något bra svar tyvärr, skulle själv vilja veta vilken storlek jag ska ta :)

• Finesse

Min dotter är 102 och hon kan inte ha 104,overallen

Ebba 071228, Hampus 110225
  • aglili
    fritzie76 skrev 2011-08-30 16:46:18 följande:
    Min flicka är 105 cm och jag har provat både stl 104 och 110.....faktiskt lite svårt att bestämma vilken storlek som är bäst.....110 känns nästan för stor men undrar om 104 kommer räcka hela vintern.....Så jag kan inte ge något bra svar tyvärr, skulle själv vilja veta vilken storlek jag ska ta :)
    Min dotter är kortare än din ochhar strl 110, så jag hade tagit det om jag var du.
  • fritzie76

jo men jag tyckte att stl 110 såg så pösig och pluffsig ut....stor alltså runt omkring och över axlarna

• Gurkan

Vet att det inte är barnkläder men jag provar ändå, någon kanske vet ändå!
    Jag skulle vilja ha ett par velourbrallor med mudd eller resår nertill... till mig själv då
    Någon som vet var man kan köpa detta? 

• LillaJag89
    Gurkan skrev 2011-08-30 19:03:40 följande:
    Jag skulle vilja ha ett par velourbrallor med mudd eller resår nertill... till mig själv då
    meandi har ett par underbara.. kostar dock över 300..
  • Gurkan
    LillaJag89 skrev 2011-08-30 19:47:32 följande:
    meandi har ett par underbara.. kostar dock över 300..
    Hittade dem, hur fina som helst men 375 var inte lika fint pris :/
    Får väl se om jag kan hitta mönster och sy själv :) 
  • sarsparis
    Finesse skrev 2011-08-30 15:41:49 följande:
    Nu har jag spanat in dom nya all kids kläderna och oj.. dom skulle jag aldrig beställa. Däremot älskar jag alla färgglada gläder som monster kläderna
    Håller helt med dig, de var näst intill gräsliga, men det är ju tur att det finns kläder för alla smaker Skrattande
  • sarsparis
    Gurkan skrev 2011-08-30 19:03:40 följande:
    Jag har sett det på hm, men det var längesen, men kanske värt att kolla iallfall.
  • Xgirl83

Gurkan: Annars är det lätt att ta ett par byxor utan mudd och sy in resår i bensluten. Om du ändå funderar på att sy menar jag, så är ju detta enklare. Tror velourbyxor utan mudd/resår är lättare att hitta nämligen. Tror jag sett på Lindex t ex.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11