• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • 2 små prinsessor
    Hejpådig skrev 2011-08-30 07:43:54 följande:
    hoppa över den. Jag ska bara ha jeansskojrtan, den är ju så snygg o varför hänga något stort hängigt över den då? Den västen är lite väl mycket tycker jag- men som sagt det är ju mitt tycke =)
    ja, fast det lutar åt det hållet för mig också. Jag tror dessutom att en vanlig stickad kofta är mer användbar. Tack för synpunkten, nu har jag bestämt mig  
  • Hejpådig
    2 små prinsessor skrev 2011-08-30 07:49:21 följande:
    ja, fast det lutar åt det hållet för mig också. Jag tror dessutom att en vanlig stickad kofta är mer användbar. Tack för synpunkten, nu har jag bestämt mig  
  • Liten Mini

Jag bara älskar den nya all kids-kollektionen, Aspen cool. Blev besviken på monster-kollektionen och köpte inte ett enda plagg, men i denna vill jag ha ALLT. Men kan en kille ha mössan och vantarna? Älskar färgerna, men flätorna och hjärtanen kanske blir för mycket?

• Finesse

Monster var ju hur fint som helst. Skulle kunna betstallt allt.

Ebba 071228, Hampus 110225
  • Liten Mini

Det är ju tur smaken är som baken och att alla gillar olika. Jag har hittills köpt det mesta i All kids-kollektionerna, de har varit mina favoriter faktiskt, men just monster föll mig inte i smaken. Gillade inte färgerna...
    Men de grå-blå-röda i nya kollektionen är precis min smak.
    Fast jag tycker ändå de frångår temat "All Kids" lite, med tunika, skjorta, figursydd cardigan och mössa och vantar som jag inte kan bestämma mig om en kille verkligen kan ha. Meningen med kollektionen var väl kläder som alla barn kan ha, eller? 

• anette 81

vilken storlek i fixjackan skulle ni ta till en tjej på 103cm?

• imsel

Liten Mini:
    Jag tyckte snarare att mössan och vantarna var väldigt pojkiga!
    Jag gillade också monsterkollektionen, men denna hittade jag ingenting fint i..
    Gillar inte blått..
    Tyckte det mesta var väldigt pojkigt.    

april 09 kom min bebbe
  • Finesse

Nu har jag spanat in dom nya all kids kläderna och oj.. dom skulle jag aldrig beställa. Däremot älskar jag alla färgglada gläder som monster kläderna

Ebba 071228, Hampus 110225
  • Loppan boppan
    Finesse skrev 2011-08-30 15:41:49 följande:
    Nu har jag spanat in dom nya all kids kläderna och oj.. dom skulle jag aldrig beställa. Däremot älskar jag alla färgglada gläder som monster kläderna
    Håller med!
  • Liten Mini

Mina favoritfärger är blått och rött så det spelar väl in. För jag älskar den nya kollektionen. Fast jag tycker den är lite mer flick- och pojkaktig än de tidigare kollektionerna som varit just unisex. Med färgglada tiggts, jogging och tröjor. Fast min absoluta favoritkollektion från All kids var den med multirandiga plagg och rävapplikation, där köpte jag nog det allra mesta till sonen.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11