• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • aglili

Mitt lindex (söder HBG) hade ½ reapriset på allt idag. Fler som har det eller?

• imsel
    violatricolor skrev 2011-10-31 16:28:27 följande:
    www.lindex.com/m/se/kategorier/produkt/?paren... Någon som vet om det är någon som helst värme i en sån overall? Tänkt till nyfödd i början av mars så det är väldigt svårt att veta hur varmt det är ute.

Kommer bara till förstasidan på den länken..
    april 09 kom min bebbe
  • violatricolor

Imsel: Oj, konstigt, gör inte jag... Men jag är kass på teknik. I alla fall så Är det den vita overallen utan öron, en liten nalle på bröstet, inga ben. Artikelnr 6544992, pris 299 Så svårt att veta vad man behöver i mars... Har ju tänkt filtar och lammfäll och så också.

• Gurkan
    violatricolor skrev 2011-10-31 18:04:51 följande:
    Imsel: Oj, konstigt, gör inte jag... Men jag är kass på teknik. I alla fall så Är det den vita overallen utan öron, en liten nalle på bröstet, inga ben. Artikelnr 6544992, pris 299 Så svårt att veta vad man behöver i mars... Har ju tänkt filtar och lammfäll och så också.
    Jag hittar inte vad du menar men förra året var min lilleman 8 månader kring jul och satt mest i vagnen. Vi hade en tjock fin vinteroverall som jag tror vi använde ett handfull gånger. Vi hade även en tunn vindfleeceoverall som användes desto mer trots minusgrader. Ett par tunna vantar (ovarellen gick att vika ner över händerna), en kofta, ett par raggsockar, en fuskpolo under och så en mössa som gick ner över kinderna och så satt han på ett härligt fårskinn och hade eventuellt en filt över benen men oftast bara fotsacken och det räckte ypperligt. Han var alltid lagom varm och vindfleeceoverallen var så mycket tunnare och smidigare för honom att röra sig i. 

• Xgirl83
    aglili skrev 2011-10-31 15:54:37 följande:
    Mitt lindex (söder HBG) hade ½ reapriset på allt idag. Fler som har det eller?
    Japp, halva här med idag.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11