• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Bianca1

Det är alltid halva reapriset samtidigt på alla Lindex. I det här fallet gäller det till helgen

• Loppan boppan
    violatricolor skrev 2011-10-31 18:04:51 följande:
    Imsel: Oj, konstigt, gör inte jag... Men jag är kass på teknik. I alla fall så Är det den vita overallen utan öron, en liten nalle på bröstet, inga ben. Artikelnr 6544992, pris 299 Så svårt att veta vad man behöver i mars... Har ju tänkt filtar och lammfäll och så också.
    Ett barn som sitter bara i vagn i åkpåse, varm,  behöver endast fleeceoverall. Funkar hela vintern. Det blir JÄTTEvarmt nere i vagnen.
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • violatricolor

Loppan: Hm men jag har nog inte tänkt köpa åkpåse eftersom detta är som en påsoverall. Frågan är hur mycket som behövs under...

• imsel

Började fundera vad Noa hade men han föddes ju i mars, så han var ju inte pyttebebis mitt i vintern.
    Men de flesta har fleeceoverall och åkpåse. Brukar räcka.
    Åker man bil så kan man ha en filt över bara.  

april 09 kom min bebbe
  • Pigelinen

¨börjar bli trött på att Lindex skriver när plaggen ska komma till försäljning o sen skjutas det upp gång på gång. Att det kan inträffa någon gång har jag förståelse för men nu har de varit så på flera plagg.

• Loppan boppan
    star67 skrev 2011-11-02 13:25:53 följande:
    det är något som är negativ med lindex också är att dem brukar ha samma kläder några år alltså färger m.m. tex denna hade dem föra året och man vill inte köpa samma färge igen!!Obestämd www.lindex.com/se/barn/baby-50-86-cl/oeverdel...

Vad jag STÖR mig på är alla KORTärmade finklänningar. Hur fan tänker man mitt i höst/vintern liksom? SCHLÄP! Skrikandes
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • winters

Var på halva reapriset för första gången i dag, blev svarta tröjan med många monster, turkosvitrandig piké och grå joggingbyxor m svarta stjärnor, 100 kr för allt! Skrattande

Oscar 091001
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11