• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • HonSomVet
    Gurkan skrev 2012-01-17 09:22:30 följande:
    Behöver tips! Var köper jag velourbrallor i stl 92? Lindex har typ två färger jag kan tänka mig och dem har jag redan. Villervalla har slut på den storleken, hm hittar jag inget på, name it hade två färger...hjälp!
    Kolla kameleont design också. Gillar deras velourbyxor och bra kvalitet också.

kameleontdesign.se

Några tio dyrare än på Lindex och Kappahl kanske, men det är det värt ibland tycker jag och de har mycket roligare färger.
  • winters
    Silverhaj76 skrev 2012-01-17 00:21:54 följande:
    Nej, det är svarta slim jeans med stretch i , själva tyget är tunt. Men de är behandlade på något sätt då de ska vara rynkor på benslutet.
    trist, har aldrig haft problem med lindex, men det verkar vara väldigt beroende på vilken butik o expedit det gäller, tråkigt när det ska behöva vara så!
    Oscar 091001
  • Ms Kanga
    Gurkan skrev 2012-01-17 09:22:30 följande:
    Behöver tips! Var köper jag velourbrallor i stl 92? Lindex har typ två färger jag kan tänka mig och dem har jag redan. Villervalla har slut på den storleken, hm hittar jag inget på, name it hade två färger...hjälp!

Ej Sikke Lej och Katvig är 2 märken som gör jättefina velourplagg. Finns hos bla Lilla W och Lucky little me
    Mina ljuvliga pojkar Junior 071017 & Turbo 100726
  • Silverhaj76
    winters skrev 2012-01-17 10:13:24 följande:
    trist, har aldrig haft problem med lindex, men det verkar vara väldigt beroende på vilken butik o expedit det gäller, tråkigt när det ska behöva vara så!

Tycker jag också! Att ens behöva försvara sig! Som om det är så kul och gå dit och klaga. Har inte haft tid att gå till en annan LIndex, kanske inte ens orkar... Men som sagt, inga Lindex kläder blir det framöver  
  • star67

någon vet reglarna på lindex butik?? jag skulle ha lämnat tillbaka vantarna som jag hade köpt och som inte gick att byta stl på dem på butik.
    men hon sa att jag får tillbaka 5 kr för 2 par vantar som kostade mig 55 kr! jag svårade henne om det är klokt att man göra så! hon sa ja.
    eftersom jag hade använd köp för 150 och få 50 kr rabatt, oky sa jag att jag köper något annat istället då, hon sa nej du får inte och jag fick inte byta till en annan stl heller. jo rabatter har gått ut nu men dem gällade fortfarande den 15 när jag skulle byta och det vet hon.

ska ringa iaf imorgon kundtjänst och brätta vad som händer här.

det är ett halv år jag har inte köpt /bytat något från butik, kanske några gånger har beställd från nätet men inte så många gånger.

• passau
    star67 skrev 2012-01-17 20:11:39 följande:
    någon vet reglarna på lindex butik?? jag skulle ha lämnat tillbaka vantarna som jag hade köpt och som inte gick att byta stl på dem på butik. men hon sa att jag får tillbaka 5 kr för 2 par vantar som kostade mig 55 kr! jag svårade henne om det är klokt att man göra så! hon sa ja. eftersom jag hade använd köp för 150 och få 50 kr rabatt, oky sa jag att jag köper något annat istället då, hon sa nej du får inte och jag fick inte byta till en annan stl heller. jo rabatter har gått ut nu men dem gällade fortfarande den 15 när jag skulle byta och det vet hon. ska ringa iaf imorgon kundtjänst och brätta vad som händer här. det är ett halv år jag har inte köpt /bytat något från butik, kanske några gånger har beställd från nätet men inte så många gånger.

Byt utan kvitto och ta presentkort
  • star67
    passau skrev 2012-01-17 20:39:36 följande:
    Byt utan kvitto och ta presentkort
    det är omöjligt att bytta utan kvitto i Jönköping i alla fall.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11