• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • HonSomVet

Lindex i Göteborg har i alla fall idag ett "Right Now" erbjudande; Vinterkläder halva priset.

• lottizm

FIX-jackorna finns redan på onlineshoppen! min son är ju tokig i röd så en röd får det nog bli, men nu kommer väl inga kuponger förrän om en månad nästan... de andra färgerna var inte så roliga tycker jag. Kappahls kanske är finare?

• anette 81

Ingen som har någon rabatt på lindex?

• Moonis

Blev mer fynd idag. Hittade många tröjor till sonen, strumpor till båda barnen och sandaler till tjejen.
    På HM hittade jag vinterskor för 50 kr styck bara så knep dom sista två som va exakt rätt storlek till båda Tungan ute

• li123
    lottizm skrev 2012-01-24 16:43:23 följande:
    FIX-jackorna finns redan på onlineshoppen! min son är ju tokig i röd så en röd får det nog bli, men nu kommer väl inga kuponger förrän om en månad nästan... de andra färgerna var inte så roliga tycker jag. Kappahls kanske är finare?
    VAr de inte väldigt lika förra vårens skaljackor??
  • li123

Nån som har nåt tips på fina kläder att ha på fotografering? En flicka strl 104/110 ochen pojke strl 134/140.
    Mina önskemål är ljusa färger, utan tryck och ej puffärm.

• HonSomVet
    li123 skrev 2012-01-24 21:05:22 följande:
    VAr de inte väldigt lika förra vårens skaljackor??
    Jag gillade inte FIX-loggarn de har blaffat dit mitt på bröstet. Tycker det ser så billigt och fult ut med de där "pilarna" de envisas ha efter X-et också.
  • HonSomVet
    zasata skrev 2012-01-24 21:57:04 följande:
    inte på 421 :(
    421?

Jag var på Avenyn och där hade de i alla fall de, men de kanske inte behöver ha det i alla butiker antar jag.
  • AochJsMamma

någon som kan lägga in koden på månadens rabatt på lindex? Inte fått ngn än..

★Stolt mamma till Alexander 2008 & Julian 2011★
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11