• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Maj Gajs
    AochJsMamma skrev 2012-01-25 10:36:24 följande:
    någon som kan lägga in koden på månadens rabatt på lindex? Inte fått ngn än..
    SEL03005 ger 50 kr rabatt
    Maj Gajs = Ms Kanga
  • sarsparis
    HonSomVet skrev 2012-01-24 22:07:03 följande:
    421?

Jag var på Avenyn och där hade de i alla fall de, men de kanske inte behöver ha det i alla butiker antar jag.
    i mitt sms står det inget om att det bara gäller på vissa butiker, konstigt.....fråga kundtjänst.
  • sarsparis

Behöver storleksråd. Ska när skaljackorna kommit köpa en, men vilken storlek?! Min tjej är bara 7 mån men rätt biffig, hon har redan strl 86 på överkroppen. Gissar att hon har en lång överkropp och definitivt bred överkropp. Vet inte hur lång hon är nu, men för 1 ½ mån sen var hon 70 lång och innan våren har hon ju vuxit lite till. Tror ni 86 kommer bli lagomt? eller 80? tycker ytterkläder brukar vara stora, vill gärna att hon ska kunna ha den med till hösten när hon börjar dagis, eller ja, det är väl då hon behöver den som mest, men skaljackorna brukar sällan finnas kvar till hösten därför får jag ju köpa en nu.

vilken storlek hade era barn som var 70-75 cm lång i jacka?

• sarismaris

Skaljackorna brukar väl inte finnas i mindre än 86 väl?

• Nova lie
    sarsparis skrev 2012-01-25 12:42:45 följande:
    Behöver storleksråd. Ska när skaljackorna kommit köpa en, men vilken storlek?! Min tjej är bara 7 mån men rätt biffig, hon har redan strl 86 på överkroppen. Gissar att hon har en lång överkropp och definitivt bred överkropp. Vet inte hur lång hon är nu, men för 1 ½ mån sen var hon 70 lång och innan våren har hon ju vuxit lite till. Tror ni 86 kommer bli lagomt? eller 80? tycker ytterkläder brukar vara stora, vill gärna att hon ska kunna ha den med till hösten när hon börjar dagis, eller ja, det är väl då hon behöver den som mest, men skaljackorna brukar sällan finnas kvar till hösten därför får jag ju köpa en nu.

vilken storlek hade era barn som var 70-75 cm lång i jacka?
    ta 86 låter nog som det kommer funka 80 kommer inte räcka
    H född 091017
  • skrotis78
    Maj Gajs skrev 2012-01-25 11:58:25 följande:

Oberoende av köpsumma?
  • substitutet
    Maj Gajs skrev 2012-01-25 11:58:25 följande:
    Finns den för utskrift oxå eller gäller den bara i webshopen?
    ♥ Albin -08 ♥ Ebbe -11 ♥
  • AochJsMamma

Tack för koden, blev lite köp i butik idag. Köpte bl a stjärnjeansen, velourbyssor till lillebror och lite annat. Är det ngn mer som köpt stjärn jeansen?? Tyckte de såg så korta ut!! Jämförde 110 med ett par andra jeans i liknande modell i 104 i butiken o stjärnjeansen i 110 var ungefär lika stora!

• backi2008

Ellie- har du någon länk på Lindex kupong tänkte ta en sväng till butik imorgon och köpa bl.a. Stjärnbyxorna. Kanske ska ta 116 t Emil om de är korta? Har du mått på de i 110? Tack

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11