busigsysterJenny skrev 2012-01-16 23:36:25 följande:
Silverhaj - vet inte om du hade problem att reklamera men hade du det så tycker jag att du ska gå till ett annat lindex å reklamera! De måste ju kunna se på byxorna att de är använda så lite! Hade det varit så att din son dragit knäna i gruset några kilometrar så hade det ju synts på byxorna (ja det var lite överdrivet, men du fattar nog vad jag menar).
Jag jobbar själv hos en av lindex konkurrenter å sånna där saker stöter man ofta på. Ibland är plaggen "måndagsexemplar" men oftast är det bara riktigt dålig kvalité. Men det är otroligt viktigt för butikerna att ta den information som man får av kunderna när de kommer tillbaka med kläder och framföra det till dom som faktiskt utvecklar plaggen så de kan göra förbättringar mm
Nej, hon tog inte tillbaka byxorna. Sonen var med så han fick ju frågan vad han hade gjort så att det blev hål. Han sa "ingenting". Men butikschefen sa då att nej, det är inget fel på byxorna. Ja, påpekade att det är ju inget barn som kryper runt utan en kille på 7 år och han är noga med sina kläder.
en butikschefen kollade i datorn snabbt och sa att de inte hade några reklamationer på just de byxor. JAg tyckte att någon måste ju vara den första, dessutom är byxorna ganska nya i sortimentet, de är inte med på rea. Jag blev ju faktiskt sur för jag hade inte lagt ut 249.- på byxor som inte håller mer än 3 gpngers användning.
Ska försöka hinna till en annan LIndex, maila kundtjänst för jag tycker det är inte ok. Att ens tjafsa med en kund om en sån liten summa! Mig har de ju förlorat som kund iaf, och säkert många andra också som jag kommer att berätta det till.