• Zelmilainen

Emmaljunga bildtråd, Vol 5

Här får alla gärna klistra in bilder eller länka till sina Emmaljunga vagnar. Spelar ingen roll vilken modell, vilket år, färg osv man har på vagnen. Försök att prata så lite som möjligt i den här tråden utan ställ gärna frågorna i den vanliga Emmaljunga tråden.

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5
  • ÄlskarMina
    KRSn skrev 2011-01-02 12:49:51 följande:
    YES! Jag har beställt citykorgen utan att ha sett hur den ser ut i verkligheten, men nu känns det super!
    Ska hämta den om några dagar, för snart är det dags :)))
    Jättefin!!
    hihi..vad roligt! Jag är supernöjd med min vita vagn..lillebror är nu 3,5vecka och han älskar att åka vagn-lucky me!
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid 8/12-10*.¸¸.·*¨`· langtanefterpyret.blogspot.com
  • Uliise
    Mammiz81:

Emmaljunga City Cross med mjuklift (ser likadant ut med Quadroliften)

Emmaljunga City Cross med Hårdlift.

Emmaljunga City Cross med City korg, som alltså är en egen liggdel - man behöver inte använda sittdelen!
    Majken 100421
  • lilla snöflingan
    Hur man (enklast) fäller ner fotstödet (i alla fall på vår city cross -08)
    Ursprungsläget ("spaken" sitter på vänster sida om vagnen precis där fotstödet fäster)

Tryck spaken framåt och lite uppåt:

Dra samtidigt fotstödet en bit uppåt och lite utåt (man kanske behöver lirka lite för att få ner fotstödet):

Fäll ner fotstödet:

Det var försäljaren i affären som visade oss detta. Det är väldigt enkelt om man vet hur man gör
  • Tjatte

Jag var bara tvungen att lägga in en bild på min första Emmaljunga, en Coronado från 1998. Äkta kärlek Hjärta.
    FML
  • stor grön drake

En Buppa åkpåse i en Edge Aquamarine (-00, sufletten) / Navy (-01, säte och knäbygeln) med classic chassi från -01.
    Vagnen gör inte riktigt påsen rättvisa, men den passar ypperligt i vagnen. Senare i vår ska den få åka i Jet sittdelen bara vi får lite svetsat så den hålls i sittläge. Borde bli lite mer matchande då

• svea87

Hämtade mina nya Emmaljunga Citycross i lördags :D Så nöjd!

Med sitt delen.

Med citykorgen : )Nu saknas bara bebis!

• C060908

Emmaljunga Nitro city Celebration Black -10. Det finaste jag sett!

Närbild på Mönstret:

Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5