Inlägg från: lelodi |Visa alla inlägg
  • lelodi

Åh, jag kan knappt hålla mig från att bara köpa en jättefin Edge jag hittat på Blocket!! Men jag måste provköra olika först, men tänk om den säljs innan torsdag och jag kommit fram till att den är perfekt?!.....

Tungan ute 

• lelodi
    Uliise skrev 2011-05-09 22:16:02 följande:
    Du kan inte provköra innan torsdag? Tinga den? Hoppas du får den!
    Nej, jag bor ute på landet och vi har fullt upp fram till torsdag..... Om man vill tinga den, hur gör man då på bästa sätt? Handpenning? Men det är knappt nån vits om vi har olika bank, då tar det ju ändå nån dag att föra över....

Men den är så fiin! Perfekt eftersom vi inte vill ha svart vagn och många är just svarta eller svarta plus någon annan färg.
  • lelodi
    Uliise skrev 2011-05-09 22:40:32 följande:
    Då får vi hålla tummarna helt enkelt :) Men du ska dit och prova den på torsdag eller till en affär och prova chassina på torsdag?
    Ja, snälla, gör det!
    Till en affär och prova chassin och sen förhoppningsvis slå till
  • lelodi

Hihi, nu har jag köpt min Edge på Blocket! Jättefin!

• lelodi

Här är den!
     http://www.blocket.se/stockholm/Emmaljunga_Duo_Edge_33607854.htm?ca=11&w=1

Jag provkörde i går både sportchassit och classic och det var verkligen en enorm skillnad. Liggdelen var monterad på Sportchassit och min syrras kommentar blev  "vilket monster, ska ni kunna ha den där inomhus?!"
    Men sen provade vi ju classic- chassit och det var inte lika brett och klumpigt. Så det blev den jag tittat ut sedan innan på Blocket.
    Supernöjd! 

• lelodi

Hej!
    Har en liten fråga om man kan köpa nu klädsel till City Cross. Syrrans extravagn skulle behöva fiffas till lite och hon vill gärna ha en nyare färg. Vad kostar det? Kommer helt ny suflett med också eller kan den tas av? 

• lelodi

Hm, det var ju synd... Bättre att vänta tills en bra färg kommer ut på Blocket då...
    Tack för svar!

• lelodi
    Varvet skrev 2012-06-15 10:42:26 följande:
    En fråga till alla er som har bra koll gällande bilstolsadapter till emmaljunga.
    Vi har ett babyskydd, britax safety plus, kan det heta så? Alltså inte den med knapp på handtaget...

Nu till min fråga, finns den någon adapter till vagnen som passar ihop med denna stol? Ser på emmaljungas sida att det finns som passar britax safty plus SHR, men är ju inte samma.... Någon som vet?

Tack!!    

Tror inte den funkar, då SHR (single Hand Release) har just den där knappen som man måste använda för att koppla loss från adaptern. Vill minnas att jag frågade detsamma hos Babyproffsen när jag skulle köpa på Blocket och de sa att det var SHR som funkade.
  • lelodi

Kan man sätta en City Cross suflett på en Classic Sport sittdel? 

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5