Inlägg från: lelodi |Visa alla inlägg
  • lelodi

Emmaljunga tråd, Vol 5

stor grön drake skrev 2012-06-15 21:51:51 följande:
    Javisst! Passar utmärkt.
    Tack!
  • lelodi

Jag har en svart Emmaljunga Classic som jag skulle vilja byta sufletten på för att liva upp lite.
    Är det någon som har några smakråd? Ska man ta en PP suflett kanske med någon färgdetalj, eller kan man vara modig och ta Aubergine?... 
    Hjälp mig gärna!  

• lelodi
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2012-06-16 00:16:46 följande:
    Kan man använda scootern längre än tex nitro/ crossen?
    Undrar jag också, funderar på att byta trotjänaren. Men Scootern ser inte ut att ha lika mkt gung som Classic/Nitro/City cross chassin. Eller?
  • lelodi

En fråga till: Någon som testat vinterhjulen till Nitron. Är det skräp eller funkar det på vinter/svåra underlag? Krångliga att byta?

• lelodi
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2012-06-17 07:58:01 följande:
    En fråga till. Vad var ny priset på happy pink scooter 2.0?
    Tror inte det är mer än ca 3000 kr.
  • lelodi
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2012-06-17 08:08:56 följande:
    Står att årets kostar 2800. Gud vad jag ångrar att jag inte köpte den på rean.
    Attans!
  • lelodi
    t0va skrev 2012-06-19 23:34:37 följande:
    Ja vad säger ni om de nya färgerna och vagnarna?
    barnvagnsblogg.blogspot.se/2012/06/emmaljunga...
    Hurra, stora svängbara framhjul, är de låsbara tro? Då blir det nytt chassi till hösten !
    Färgerna var lite blandat tycker jag, jag gillar inte när det blir"för stökigt" med mönster.
  • lelodi
    Päron1986 skrev 2012-06-20 09:37:56 följande:
    Jag köpte en Emmaljunga -11 på blocket, vit Leaterett för fyratusen inklusive mjuklift fast av annat märke. Blev jag lurad eller är det ok pris? Den är fräsch o så
    Vilken modell? Tycker det lät som ett bra pris!
  • lelodi
    t0va skrev 2012-06-20 09:27:48 följande:
    Jag skulle tro att de är låsbara, ser så ut. Jag är inte förtjust alls i färgerna, gillar inte mönster eller den där jeans. Ska bli spännande att provköra, men singelchassit till syskonvagnen ser asfult ut och dubbla framhjul känns paraplyvagn över det hela.
    Nä, jeansfärgen var ju....ruggig! Däremot gillade jag Sun-färgen och då är jag normalt inte så förjust i starka färger. 
  • lelodi

Ser ut som de höjt tygvarukorgen på City Crossen och ser även bra ut på det där nya Edge Chassit, eller?
    Det var nåt som verkligen var ett minus tidigare och varför jag har kvar min trotjänare Classic med metallvarukorg.

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5