Retrovagnstråden 19
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-05 02:43Blev visst nåt mysko med de tre sista länkarna.
Facebook - www.facebook.com/group.php
Retrovagnsforumet - retrovagnen.mylava.net/
vid gula pilen finns de ögglor för sele, iaf på 90talarna.. Lånade din bild jagäraf, för den såg ja bäst på.. 

Helt okej!
ja trodde inte de skulle vara nå problem, eftersom du precis visat den, och att ja skrev att ja låna den av dig, orkade inte leta efter ett kort på min där ögglan gick att se..
Har hunnit kika lite mer på vagnen och hittade de där öglorna jag med:) blir till att fästa sele och ut och köra!

hur var de med bussningar nu igen, gick de att få tag på?? behöver till min Emmaljunga liggvagn, är vissligen bara i v12 men ändå...
hey!
har en fin retro barnvagn som jag tyvärr måste sälja pgav pengabrist och platsbrist. det är en silver cross fairytale från 60/70. tyvärr vet jag ej precis men kanske ni vet bättre? den är lite solblekt på sufeltten. lite slitna hjul. lite rost som går att fixas av den händige. ingen varukorg tyvärr. en liten reva på den där grejen man fäller upp så barnet får lite sittläge.(inget som gör att den inte funkar eller som man märker.) små märken. annars är den super. bromsen funkar bra. jätte skönt gung. mina barn har älskat den. så det gör ont att sälja. haft den i 7år. någon intresserad? :)