Retrovagnstråden 19
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-05 02:43Blev visst nåt mysko med de tre sista länkarna.
Facebook - www.facebook.com/group.php
Retrovagnsforumet - retrovagnen.mylava.net/
hur kan ja lättast frächa upp liggdelen i plych ?? den har förvarats i kattvind.. och eftersom den inte är använd på 4år så känns de bra att göra ren den lite.. funderar på att ha en lift i med, den går ju att handtvätta eftersom botten går att lyfta ur...
Det låter lovande med en barnvagnsguru, jag ska fixa en bild inom kort!
Här har vi så Itkin-vagnen. 3 problem finns. "täcket" går inte att knäppa fast på alla ställen. Det är som om det krympt, kan man töja det tro? Hjulen är mycket torra och tål nog inte mycket rulland, kan man smörja in gummit med något? Några små skador finns på insidan där det uppstått lite rostfärg, kan man måla över med något? Börjar fundera på om jag köpt lite för mycket med hjärtat. Vagnen är underbart fin, men vi har egentligen inget behov av den. En sista fråga, kan man fästa fast en sele på vagnar av det här slaget. Den har sittläge, men jag ser inga fästen till sele. Supertacksam för råd o svar!
Nej, jag lyckas tydligen inte få med bilden.
Vet inte vad jag gör fel...
Japp, jag gör så och den laddar ett tag men slutar sen och ingen bild dyker upp...
Lyckades i alla fall byta ut min presentationsbild till en bild på Itkin-vagnen, men frågan är hur stor bilden kan visas för dig...
Så där, det var tydligen min Ipad som var problemet för från min vanliga dator gick det ju bra att ladda upp bilder. De tre problemen jag skrivit om kan ses här...