Retrovagnstråden 19
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-05 02:43Blev visst nåt mysko med de tre sista länkarna.
Facebook - www.facebook.com/group.php
Retrovagnsforumet - retrovagnen.mylava.net/
okej, just kimin är så bra för de tyget är helt vattentätt.. synd att de inte finns vindskydd bara, då har man helt sluppit regnskydd... rion älskar ja, men dottern är 5 och slutade åka vagn för länge sen, en gång om året har vi haft den till powermeet bara på senaste.. och nu med en ny bebis så tar de lång tid innan ja vill ha den frammåt, så då letar ja hellre på en vändbar sittvagn eller en som bara är bakåt...
otålig som ja är så ligger dom ute på blocket nu, chansade lite i pris så får vi se.. tidig vårstädning..
Hej alla retrovagnsälskare! Jag söker en retro syskonvagn till mina små ungar. Har letat överallt, tycker jag.. Är det någon här som vill sälja en till mig? Eller som vet var jag kan hitta en? Tusen tack för hjälp!
nån som såg bygglov igår?? dom skulle slänga en retrosyskonvagn, såg ut som en dubbel trubbel (kimi) dom slängde verkligen allt, kan ju åtminstonde ringa ett loppis som hämtar grejjer...
Jag såg inte programmet men det diskuterades på Facebook och enl några så slängdes vagnarna inte. Hoppas det var så!
Jag har hittat många fina vagnar på "Tippen", bl a en Brio Exklusiv och en Brio sulky från 1980. Exklusiven på bilden ![]()

Jag undrar om jag skulle kunna få lite assistans? Jag har några vagnar som jag måste sälja och undrar om ni kan bidra med mer info om dem?
En dubbelsulky