Retrovagnstråden 19
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-05 02:43Blev visst nåt mysko med de tre sista länkarna.
Facebook - www.facebook.com/group.php
Retrovagnsforumet - retrovagnen.mylava.net/
ringde barnenshus idag och ska ta med mig ett hjul dit så ska dom se om de finns nån bussning som passar... annars vet ja inte..
ska sälj min kimi och rio men vet inte vad ja ska sätta för pris, kimins bakhjul är lite gropiga, men funkar och korgen under är inte i krom,utan grön eller blå tror ja de va..
rion har ja färgat lite på suflett och utsida sittdel.. men tycker de vart bra ändå,finns vindskydd/fotsack till rion..
även två babyliftar, en blå som är lite solblekt, och en vinröd, som ja tror finns med på bild här på fl.. ingen aning om pris där heller... tips?? vill få de sålt, men inte för bliilig då ja behöver pengarna..
skicka kan ja lugnt göra om nån skulle vilja de.. eller ta med till uppsala, utkanten av sthlm,linköping eller Jönköping, eller nån annanstans på väg till Ullared om 2v men då lär ja va säker på att inte ha de kvar i bilen på vägen hem, behöver allt utrymme i bilen på vägen hem :) förra gången hade ja en brio duette med mig till utkanten av Linköping, köparen hade betalt till mitt konto innan och vagnen hämtades av en bekant till henne.. gick smidigt tycker ja..
jag fotade dom nyss, men då ja är ganska gravid orkar ja inte putsa och tvätta dom.. liftarna ser mkt skabbigare ut än dom är, blir väldigt ljust när man fotar med massa snö runtomkring.. men hellre för ljust än för mörkt..

Nej inte Ringo Kimi är det ju
Och tyget med rosor det hade jag till dotterns sulky
såg föresten att jah ade bytt bakhjul på kimin, så de är svarta ekrar (Brio Comfort) men har orginalen kvar med gropar,tog dock bara ut dom som dom var.. ja stör mig på minsta grop i hjulen därför ja böt, då ja fick skrota en brio Comfort som de hade kommit mögel i och chassit va så vingligt.. men ja sparde allt ja kunde från den.. dens korg under med, så de va inte svart inte grön eller blå..