Inlägg från: Leo och Elliots Mamma |Visa alla inlägg
  • Leo och Elliots Mamma

Bugaboo-tråd nr 21

Har de slutat att tillverka Bugaboos bilbarnstol? Om, vet ngn varför?

• Leo och Elliots Mamma
    Stargirl skrev 2010-03-21 17:38:47 följande:
    Ja, det var en tvist mellan de olika företagen. Dvs Bugaboo och Takata.
     Tack för ditt svar Aha, vad tråkigt nu när trean skall komma... Hade ju bespetsat mig på en sådan. Men det var inga säkerhets skäl som gjorde att de dessutom slutade att tillverka den? Finns de några affärer som ff har några ex kvar? Försökt kolla runt i Sthlm men verkar sluuut...
  • Leo och Elliots Mamma
    Shoegirl skrev 2010-03-21 18:22:48 följande:
    Du menar förrutom att handtaget lossnade?
    ? Inte en aning om handtag lossnat el inte... Antar det eftersom du skrev så...
  • Leo och Elliots Mamma
    Billabong skrev 2010-03-21 18:23:30 följande:
    Varför vill du ha just en sådan? Det finns andra babyskydd som du kan fästa på din Bugaboo Cameleon lika väl.Eller oj, ser nu att du menar bilbarnstol. Trodde du menade babyskydd.
    Snygg. Jag vet, haft andra babyskydd tidigare.
  • Leo och Elliots Mamma
    sisterinlaw skrev 2010-04-18 14:49:40 följande:
    Haha, jag kan inte heller se det fantastiska i de nya skötväskorna. Jag har hittills inte hittat en enda skötväska som jag skulle kunna tänka mig att köpa. Lutar fortfarande åt att använda en Mulberry Alexa till vår Bugaboo Offwhite edition men ska screena väskmarknaden lite till. 
    Har du verkligen kollat in Gucci´s och Louis Vuitton skötväskorna då? Gucci´s finns ju nu i olika färger och canvas tyger. LV har jag hitintills sett i ett canvas tyg. :) Kolla in dem innan du bestämmer dig. Jag köpte min Gucci 2005 till mitt första barn och är såååå nöjd. Så nu ska jag ha den till mitt tredje barn (även om jag är sugen på en ny)...så då blidde det inte så dyrt heller ;) Hoppas att du tillslut hittar någon du gillar :)
  • Leo och Elliots Mamma
    signea skrev 2010-04-24 07:40:31 följande:
    Behöver man köpa Bugaboos egna mugghållare eller passar den andra också?
    Skulle inte vilja ha ngn annan mugghållare än Bugaboos egna. Den e kanon :) Passar att ha alltifrån nappflaskor till drickaflaskor å burkar i, super!
  • Leo och Elliots Mamma
    LillaG skrev 2010-04-25 22:21:06 följande:
    Hej! Har haft min -Cam i ett halvår ungefär. Nu när sommaren närmar sig med stormsteg så funderar jag på följande...Hur bra är sommarsufletten? Är det nån skillnad egentligen från vanlig suflett? Och går det att fästa ett solskydd i en vanlig suflett? Skyddar solskyddet bara mot uv-ljus, eller tar det bort lite sol oxå från barnet så det inte behöver kisa? Och vad är snyggast - denim bas + Paul Franks blocks toppset eller denim bas + Off White toppset? Supertacksam för input!!
    Nu till maj kör jag denimbas, offwhite suflett å offwhite parasoll. Super snyggt tycker jag, så det blir min rekomendation
  • Leo och Elliots Mamma

Är det någon som vet hur man/varifrån man kan ladda ner Bugaboo "appén" till Iphone? Den som man kan mäta hur långt man gått osv. Har den kommit ännu?Nyinköpt Iphonehållare som ska testas, vore kul med "appén" då

• Leo och Elliots Mamma

Är det någon som vet hur man/varifrån man kan ladda ner Bugaboo "appén" till Iphone? Den som man kan mäta hur långt man gått osv. Har den kommit ännu?Nyinköpt Iphonehållare som ska testas, vore kul med "appén" då

• Leo och Elliots Mamma
    Stargirl skrev 2010-04-28 14:00:19 följande:
    Appen finns inte ännu.....
    Fröken Småland skrev 2010-04-28 11:16:13 följande:
    Om den inte finns i App Store så finns den inte. Det finns inga appar utanför Apples värld (om inte din enhet är jailbreakad vill säga).
    Tack för era svar. Får vackert vänta på den...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21