LR75 skrev 2010-05-23 01:26:31 följande:
så, då sitter dynan på plats.men i ärlighetens namn är jag inte skitnöjd.man får fixa och trixa lite för att den ska sitta bra.känns som det saknas något...något att sätta fast den med.vilken sida man ska använda, ja det har inte jag heller klurat ut. Antagligen skall man ju kunna använda båda men då måste man ju klippa bort tvättlappen...och då torskar man ju lite andrahandsvärde tycker jag. Men man kanske kan spara lapparna i påsen med instruktionsboken typ.sen är jag lite skeptisk till materialet. kommer det inte att bli flula maskor och tråduppdragningar om man tex skulle fastna med kardborrband från en sko eller liknande i det?hade personligen föredragit att den slulle vara lite mer som oth´s dyna där ena sidan är i frotte. oki, den blir inte heller så snygg om det dras upp trådar...men den gick iaf att "klippa" till lite så blev den ok igen.jaja...nu har man iaf en dyna som kam kan använda som mall...oki, den fungerar att använda men jag ser helst att man vidarutvecklar den lite och kommer med en uppföljare!nu skall jag ut och jaga tunn frotte på nätet!får se om jag får tid till att slänga upp en bild imorgon!
Samma känsla har jag oxå. Förväntade nog min alldeles för mkt. Min dyna är oxå på plats med samma sida som du har upp. Ja, en vidareutvecklad dyna kommer de nog få ta fram, känns som fler kommer att bli lite "besvikna"...
Min make dock tycker jag e shopig å tycker att dynan är bra förutom att den e offwhite då