Inlägg från: Leo och Elliots Mamma |Visa alla inlägg
  • Leo och Elliots Mamma

Bugaboo-tråd nr 21

Ngn som vet hur man sätter dit dittdynan så att det blir snyggt???

• Leo och Elliots Mamma
    LR75 skrev 2010-05-21 21:56:28 följande:
    imorgon ska jag hämta ut min sandfärgade sittdyna som kommit från kidz.fan att macken stänger om 10 min...vill ju ha den nu........tråkigt bara att jag har allerg mot för många färger så jag måste byta min rosa suffla och sätta på den sandfärgade.
    Hämta den genast så jag får veta hur du satte den i din vagn å hur du fick den att sitta snyggt
  • Leo och Elliots Mamma
    Joddan skrev 2010-05-22 08:19:01 följande:
    Ska till NK idag o köpa dyna o parasoll! Tjoho! Då blir jag glad trots förstörd varukorg...
    Vad kul Var som sagt där igår, hoppas att du förstår hur man sätter den snyggt och vilken sida som ska va upp så du kan hjälpa mig sen

Vilken färg på parasoll ska du köpa? Jag har beställt ett parasoll i offwhite där, kanske har det då kommit...
  • Leo och Elliots Mamma
    Joddan skrev 2010-05-22 12:43:51 följande:
    Offwhite i båda, hoppas de finns kvar vid 16-tiden. Är jättemycket folk på stan. Visst kostar parasoll 450:- och dynan 600
    Parasoll 450:- å dynan 600:- stämmer. Jag har beställt ett offwhite parasoll men det var restat tidigare i veckan. Men ringde nu å de har ett uppackat på en vagn...Jag väntar på mitt beställda :)
  • Leo och Elliots Mamma
    Joddan skrev 2010-05-22 13:00:51 följande:
    Den ska väl bara vara i vagnen? Kan den sitta fel??? Jag skickar upp min vagn ikväll. Om de har kvar på nk...
    LR75 skrev 2010-05-22 12:46:19 följande:
    va vådå, är det svårtattfå dom att sitta snyggt??måste vänta på att min egotrippade make kommer hem med bilen först...sen slänger jag upp bild på nyklädd vagn...
    Jag trodde oxå det å tänkte att det var töntigt med den där instruktionsboken man får med...men jag får liksom inte till det utan att få det knöggligt.. Å sen vilken sida man ska ha uppåt..

Ser fram emot när ni har era dynor så kanske jag får min rätt med till kvällen :)
  • Leo och Elliots Mamma
    Joddan skrev 2010-05-22 16:59:28 följande:
    Morrar åt nk där offwhite var slut i både parasoll och dyna... Får leta på bonti eller barnbutiken imorgon...
    Trist men inte så oväntat. Offwhite parasollet har ju varit restat några v dessutom. Om du inte får tag på ngt parasoll så skriver jag här när Nk ringer mig om offwhite parasollet.
  • Leo och Elliots Mamma
    LR75 skrev 2010-05-23 01:26:31 följande:
    så, då sitter dynan på plats.men i ärlighetens namn är jag inte skitnöjd.man får fixa och trixa lite för att den ska sitta bra.känns som det saknas något...något att sätta fast den med.vilken sida man ska använda, ja det har inte jag heller klurat ut. Antagligen skall man ju kunna använda båda men då måste man ju klippa bort tvättlappen...och då torskar man ju lite andrahandsvärde tycker jag. Men man kanske kan spara lapparna i påsen med instruktionsboken typ.sen är jag lite skeptisk till materialet. kommer det inte att bli flula maskor och tråduppdragningar om man tex skulle fastna med kardborrband från en sko eller liknande i det?hade personligen föredragit att den slulle vara lite mer som oth´s dyna där ena sidan är i frotte. oki, den blir inte heller så snygg om det dras upp trådar...men den gick iaf att "klippa" till lite så blev den ok igen.jaja...nu har man iaf en dyna som kam kan använda som mall...oki, den fungerar att använda men jag ser helst att man vidarutvecklar den lite och kommer med en uppföljare!nu skall jag ut och jaga tunn frotte på nätet!får se om jag får tid till att slänga upp en bild imorgon!
    Samma känsla har jag oxå. Förväntade nog min alldeles för mkt.  Min dyna är oxå på plats med samma sida som du har upp. Ja, en vidareutvecklad dyna kommer de nog få ta fram, känns som fler kommer att bli lite "besvikna"...
    Min make dock tycker jag e shopig å tycker att dynan är bra förutom att den e offwhite då
  • Leo och Elliots Mamma

Om jag ska ha canvas sidan upp så kommer jag absolut att klippa av lapparna, kanske redan nu, då de bullar fram lite...

Dynan e ju mjuk å mysig och sonen tycker om att sitta på den. Hade nog helt enkelt helt andra förväntningar på dynan bara...skulle faktiskt rekommendera den till andra nu när man vant sig vid den...

• Leo och Elliots Mamma
    AngelicaS83 skrev 2010-05-26 18:59:51 följande:
    Jippiiiie nu har jag beställt från fruugo blev en mörkgrå/rosa. Så nu hoppas jag på snabb leverans:)Tips till er som var ute efter parasoll och dynar det finns att beställa där till billigare pris. Likaså mugghållare¤
    Hur var det med frakt och betalning?
  • Leo och Elliots Mamma
    livet från ljusa sidan skrev 2010-05-30 22:48:28 följande:
    haha på tal om det så lade jag i åkpåsen igår igen för det blåste så förbaskat! Vill ha en offwhite men tror jag skuter mig själv i foten, jag kommer ha den mer i tvättmaskinen än i vagnen... Är det bara jag som tycker att den nya sittdynan är ful? Har dock inte sett den i verkligheten så övertala mig gärna!!
    Tyckte oxå "min" sittdyna i offwhite var ful när jag köpte den, men nu i denim vagnen så tycker jag att den är så fin. Så är den mjuk å skön å sonen, 2 år,verkar gilla den bra
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21