Inlägg från: Leo och Elliots Mamma |Visa alla inlägg
  • Leo och Elliots Mamma

Bugaboo-tråd nr 21

straw2008 skrev 2010-04-28 10:42:03 följande:
    On top of yourself as always!!
    :-*
  • Leo och Elliots Mamma
    zasata skrev 2010-04-30 15:14:03 följande:
    Har någon av er ipod hållaren?Det står inte att man inte skall åka bee i rulltrappor, det står man skall ta ut barnen om man gör det, men inte pga av vikten. För står inte att man inte kan ha vanliga  grejer i vagnen. Utan för att barnet inte skall skada sig. Så borde få igenom min reklamation.
    Jag har Iphone hållaren, var ute och provkörde häromdagen... Den var bra Men känns lite "läskigt" att ha den på styret när man e i affärer å så, när man tittar på grejjer och ej har blicken på vagnen så finns ju risken att ngn knycker den. Men man får helt enkelt kolla den eller ta och lägga ner den i väskan el fickan om man e i affärer Hållaren känns smidig och lätt att sätta fast å ta bort tfn.
  • Leo och Elliots Mamma
    mallan brallan skrev 2010-05-01 22:02:58 följande:
    Oh, jag är expert på fläckborttagning!Biltema har en rengörings-gegga som är avsedd för båtar."black streak remover" typ.Den används liksom på all plast i båten å är grym.- å  billig!
    Super, det har jag oxå funderat på. Nu ska den bli skinande ren
  • Leo och Elliots Mamma
    Stargirl skrev 2010-05-16 22:41:51 följande:
    Nej. Den visas i Köln i mitten av September.
    När lanseras den sen i Swe? Vet du el ngn det?
  • Leo och Elliots Mamma
    Stargirl skrev 2010-05-18 13:39:37 följande:
    Jag har förbokat Bugaboos egna. Den ska komma i slutet av maj. Kolla med Kidzshop. Den ska passa alla Bugga modeller.
    Kan man se bilder på Bugaboos egna dynor? Om isåfall var? Kommer det dynor till alla modeller?
  • Leo och Elliots Mamma

NK Lek o Baby i Sthlm har fått in några färger av sittdynorna redan Ska själv dit å köpa Offwhite idag

• Leo och Elliots Mamma
    Joddan skrev 2010-05-20 23:21:46 följande:
    Hurrni!!! Tvätten är klar, torkskåp eller inte? Har läst i FAQ att de ska tvättas i 30 grader trots att det står 40 grader i tygerna, men inget om torkskåp... Aaaaah heelp!
    Har oxå en denim å tänkte tvätta delarna...Hur blev de tillslut? Rekomenderades du att tvätta delarna innan du skulle sätta på offwhite dynan? För eg skulle jag inte behöva tvätta delarna om det funkar utan att färga av sig, e inte så smutsiga ännu.

Köper min offwhite dyna idaaaag Men offwhite parasollet e restat så det vet jag inte när jag får... Ja, ja inte dåligt å få dynan idag iaf
  • Leo och Elliots Mamma
    Joddan skrev 2010-05-21 09:37:54 följande:
    Men om de inte har några vanliga 007delar så får de allt ge mig en red
    Joddan skrev 2010-05-21 09:27:16 följande:
    Jag ångrar att jag tvättade min klädsel . Varukorgen har blivit liten och plattan får inte plats och det blir fula veck på kanterna. PLUS att botten på varukorgen har blivit alleless bubblig och har liksom lossnat innuti. Sufletten har blivit helt sackig på den bakre väggen och sitter apdåligt!!!  Skulle jag hellre ha stått ut med att klädseln var lite fläckig...
    Men så heeemskt med klädseln Har du reklamerat allt nu?

Om man inte tvättat klädseln inom garantitiden och sedan tvättar den efter 2 år och den blir helt förstörd, tror ni man ändå kan reklamera den då? Blir nervös nu då vagnen "blir 2" i dec. Med UJ klädseln gick det att reklamera trots att garantitiden gått ut...

Är nu hemma med min nya dyna i offwhite Den var dock inte lika snygg som jag föreställt mig...men det var när jag först såg den. Har ännu inte prövat den i vagnen, blir kvällens projekt. Men det känns ju som att det skulle bli fint med parasoll och suffla i offwhite
  • Leo och Elliots Mamma

Är det någon som vet vilken av sidorna på sittdynan som e till för vad, om de har olika egenskaper eller ej? På kidzshop.se står ju att den e vändbar men inte om det e ngn skillnad på de olika sidorna... Tycker att materialet på dynan skiljer sig från den ena till den andra... Nån som vet? Så e bugaboo "flärpen tillsammans med tvättrådslappen på den strävare sidan. Medan det inte sitter ngn Bugaboo flärp eller ngt annat på den lite mjukare sidan... Ja, jag vet inte... Ngn?? Fin fin blir dynan i vagnen iaf Tjohooo

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21