Inlägg från: Leo och Elliots Mamma |Visa alla inlägg
  • Leo och Elliots Mamma

Bugaboo-tråd nr 21

Joddan skrev 2010-05-30 23:03:08 följande:
    Jag har den i off white bland annat och har bar tvättat den en gång denna säsongen, som de andra innan de packas in för säsongen. Tycker inte att den blir skitigare än de andra
    Ooo så bra, vill ha den nya i Offwhite. Iof e min yngsta son 2 nu, så det lär ju bli liiiite smutsigare än när de är mindre... Men bara måste ha en offwhite ändå
  • Leo och Elliots Mamma
    MissR skrev 2010-05-31 08:28:21 följande:
    Någon som beställt sin vagn från fruugo.comVar ju jättebilligt och utan frakt.
    Kolla längre bak i tråden så har du svaret, verkar vara endel.
  • Leo och Elliots Mamma
    han skrev 2010-06-02 20:53:12 följande:
    snabb fråga :)
    blir den svarta parasollet snabbt solblekt? och hur mycket kan man ta betalt för en lite solblekt svart cam parasoll? Drömmer
    Jag skulle aldrig sälja ett solblekt parasoll, känns inte så snällt...vem vill köpa det känns det lite som... Kanske reklamera det ist om du inte haft det så jätte många säsonger...
  • Leo och Elliots Mamma
    Fröken Småland skrev 2010-06-03 08:12:14 följande:
    Men om man beskriver varan ärligt så är allt säljbart och schysst enligt min mening.
    Alla är vi olika.
  • Leo och Elliots Mamma
    Fröken Småland skrev 2010-06-03 09:48:45 följande:
    Visst är vi det. Men inte menar du väl att jag inte är snäll om jag säljer en vara med en fläck om jag tydligt redovisat för fläckens omfattning?
    Snäll å snäll, det jag menar är att jag tycker det känns tveksamt att sälja ett solblekt parasoll.
  • Leo och Elliots Mamma
    liar skrev 2010-06-10 12:49:53 följande:
    Hej,

Har en Cameleon idag till vår son på snart 2 år. Han får ett syskon till vintern och jag kikar på lite olika lösningar för en syskonvagn.

Nån som vet om ståbräda med sittdel (bild nedan) funkar när man använder liggdelen?

Nåns som har erfarenhet av ståbräda och sittdel vintertid? Körde Buggan utan snöhjul i vintras och det gör jag inte om. Hur är lättkörd är ståbrädan i massor av snö?
    Var får man tag på en sådan "Tiny Tot" (heter den så..)? Köper man den till ståbrädan eller sitter den fast på ståbrädan?
  • Leo och Elliots Mamma
    HemmaHosSofi skrev 2010-06-10 13:01:38 följande:
    Vi har den lösningen, och har liggdel på nu utan problem. Hur det är med ståbräda och snö har jag ingen aning om, det märker vi Beror väl lite på vart du bor, hur plogat det är osv. I värsta fall blir det en billig syskonvagn över vintern men jag hoppas slippa.
    Var har du köpt din "Tiny Tot"? Kan man ta av sitsen å använda den som "bara" ståbräda??
  • Leo och Elliots Mamma
    mallan brallan skrev 2010-06-10 22:56:38 följande:
    Ja ra, pallen ploppar man bara av och lägger i varukorgen när den inte behövs.
    Å så praktiskt Du eller ngn annan vet ingen butik som säljer den? Å om den finns med den nya smidigare ståbrädan?
    HemmaHosSofi skrev 2010-06-10 23:39:26 följande:
    Köpt min beg. på blocket. Om du googlar hittar du säkert en butik som säljer.
    Ja den går att ta av.
    www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_tillbehor__c... (ej min!)
    Tack
  • Leo och Elliots Mamma

Fler frågor som jag hoppas att ngn vänlig själ kan svara på  
    Hittat en svensk webshop som säljer sitsen, men då står det att de passar ståbräd modellerna 07-09, är det enast de "osmidiga ståbrädorna" ? När kom de ståbrädorna med klicka på och av funtionen, utan att behöva lägga vagnen ned...ja ni kanske förstår vad jag menar...

http://www.familjetorget.se/default.asp?Link=sida.asp&Meny_Id=757

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21