Inlägg från: SchumiFerrari |Visa alla inlägg
  • SchumiFerrari

Bugaboo-tråd nr 21

hur blir det med buggas syskonvagn? Någon som vet?

Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • SchumiFerrari
    Glenda Glad skrev 2010-04-12 10:53:04 följande:
    HejVi åker till London om 2 veckor och jag har en son på 16 månader. Vi har en Cameleon och jag funderar på att ta med den. Problemet är att jag har ingen transportväska och jag undrar om man ska våga sig på att bara plasta in den och skicka den som den är? Vad tror ni?Alternativet är att köpa en sulky av annan sort, här hemma eller på plats i London, men jag saknar liggläget för han sover runt 2 timmar dagtid och det är ju lite meckigt att alltid behöva ta sig hem till hotellet då.vi vill gärna ta oss runt med tunnelbana eller buss så det måste ju vara smidigt. Behöver er kloka råd!
    beställ en Mclaren vagn från england som de levererar till hotellet. Billigt och det är en bra resevagn! Finns fullt liggläge i en del modeller har jag för mig
  • SchumiFerrari
    Stargirl skrev 2010-04-12 12:52:10 följande:
    Köp en Bugaboo Bee på plats Finns mothercare och Harrods mitt i stan
    Så klart" Bättre alternativ än mitt!
  • SchumiFerrari

Äntligen har jag en Bugga igen! Dock en Gecko som är 4 år men ändå!
    Att det skulle ta 4 månader, en BOZZ och en Emmaljunga innan jag fattade att det är Bugga jag ska ha....

• SchumiFerrari

Passar ståbrädan till en Gecko?

• SchumiFerrari

Passar Camens suflettbågar i Geckons fästen eller måste man köpa både camfästen och bågar??

Muppen mars-08 Smurfen aug-09 Fraggeln BFokt-11
  • SchumiFerrari
    Fröken Småland skrev 2011-06-26 15:19:29 följande:
    Alla bågar passar i alla fästen

(utom ap-gamla Frog eller Classic som har en helt annan mekanism med öglor, men det ser man)
    TACK!!!
  • SchumiFerrari
    jniee skrev 2011-06-26 20:55:44 följande:
    Hej! Är ny i bugaboo världen, har köpt en cam i väntan på den lilla:) nu till min fråga, vi köpte en ståbräda till storasyster, m ja förstår mig inte på hur man fäster upp ståbrädan med snodden! Hoppas ni kan förklara så ja förstår:) tack på förhand!
    Kan göra ett försök.. Du fäster snodden i den över stången som går under liggdelen. När du vill fästa upp brädan sticker du ner den vita delen i skåran på brädan och Tada! klart!
  • SchumiFerrari

Nu har jag snart 3 sufletter till min Gecko.. 1 hemmasydd ( ej av mig) och 2 svarta. Ska slakta en av de svarta för att få 2 sufletter uppsydda.. Kommer bli 1 med Cars och 1 med gröna flodhästar.. Vet dock inte om det ska vara på ut eller insidan och något enfärgat på utsidan..

• SchumiFerrari

Dunderklumpen: kan dela med mig av det sedan.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21