Inlägg från: SchumiFerrari |Visa alla inlägg
  • SchumiFerrari

Bugaboo-tråd nr 21

Asereht: den vinröda i Eskilstuna är såld.. Det var den säljaren jag morrade lite över...

• SchumiFerrari
    Asereht skrev 2011-07-21 16:05:45 följande:
    Aha, ja det skulle ju underlätta om annonser uppdaterades/togs bort.

Japp.. Dessutom hade säljaren "mage" att erbjuda en cresent m300 istället.. hmmm
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09 Fraggeln BFokt-11
  • SchumiFerrari
    thj skrev 2011-07-21 16:40:50 följande:
    Kan ni gissa vad jag ska åka och montera nu Solig 
    .......Donkey såklart!!

Kramen alla fina!

*vill ha*
    Otur att ni stänger 18 på fredagar... Kommer mest troligt att åka från Helsingborg 15.00 fredag v 30 och då hinner vi ju inte förbi Öderhög innan 18... Vill ju klämma och känna även fast plånboken inte räcker till...
  • SchumiFerrari
    Asereht skrev 2011-07-21 16:40:53 följande:
    ja men det är ju typ samma sak...NOT! Drömmer

Typ samma sak... hade jag velat ha en cresent hade jag letat efter det och inte en frog...
  • SchumiFerrari
    Sjukhus Mamman skrev 2011-07-21 17:45:44 följande:
    finns hur mycket annonser som helst på blocket som har svarat mig typ "den sålde jag förra veckan" TA BORT ANONSEN DÅ FÖR TUSAN!

Eller som igår ringde jag på en maclaren sulky, finns den var? ja men i en annan färg, annan färg? ja den är inte blå som det står och är i annonsen den är orange.. öh jaha nä då är det inte intressant.. Inte ens om  det är en babytravel?  nej jag ville ha en maclaren inte en babytravel men tack ändå...

Fattar inte hur himla svårt kan det vara att gå in och ta bort?? Jag brukar vara noga med att plocka bort mina så fort köparen har hämtat/fått varan... Blir lite trött ibland på Blocket annonser...
  • SchumiFerrari

imaj: om du menar den från jollyroom så är den komplett för det pris som står.

• SchumiFerrari

Jag jagar just nu en Cam... Får se hur jakten går...

• SchumiFerrari

thj: Blir ju inte mindre sugen på en Åsna av att se de bilderna... Den rosa sufflan skulle kunna få flytta till mig bara jag har lyckats i min Cam jakt... Måste ju lyckas få Ödlan och Edgen att flytta oxå....

• SchumiFerrari
    thj skrev 2011-07-22 16:25:09 följande:
    Den rosa är jättefin och passar såå fint till brunbas :)

Måste ju som sagt först rensa i vagnparken innan jag kan fylla på... Sedan måste det dyka upp en Cam till rätt pris

• SchumiFerrari
    modestyclara skrev 2011-07-24 20:54:30 följande:
    Skaffa terränghjulen om du bor där de inte plogar trottoarerna ofta... man kommer ingenstans när det är oplogat...

Det har inte jag upplevt som ett problem.. Tykcer att det funkar bra med vanliga hjul...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21