Inlägg från: SchumiFerrari |Visa alla inlägg
  • SchumiFerrari

Bugaboo-tråd nr 21

*om ca 14 dagar får jag paket* ;)

• SchumiFerrari
    Blomma80 skrev 2011-07-25 20:31:46 följande:
    Såg att barvagnslagret.se redan säljer donkey:n hur kan de redan göra det när alla andra butiker börjar aug/sep/okt?? Tänkte kolla om ni bugga proffs vet?? Och vågar man köp därifrån??
    Kan vara pga att de ha säte i Storbritannien oxå... För vad jag vet så ska Kidzshop vara typ den första i sverige som får sälja den... Eller iaf den första som har ett demoex...
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09 Fraggeln BFokt-11
  • SchumiFerrari
    Blomma80 skrev 2011-07-25 20:43:59 följande:
    Okey, den e ju dessutom 1400 billigare än det rekommenderade priset...

Jag hade nog inte köpt därifrån... Behöver jag promt en nu så skulle jag beställt från England...
  • SchumiFerrari

Har insett att jag betalade alldeles för mycket för min Gecko.... Men men... Ingick en ståbräda som vi insåg var paj.. och hemmasydd sufflett... Sedan har jag köpt liggdelslock och sufflett... Plus att jag ska få en suffeltt uppsydd.. Så får se hur jag gör med den... Om den får flytta eller inte... Viktigast är att Edgen som tar upp halva förrådet flyttar...

• SchumiFerrari

Jag fick inte så bra betalt för min CAM. 3500 för komplett vagn inkl suffla från Mamma på vift, nya modellen på ståbräda och en hemmasydd åkpåse...

• SchumiFerrari
    Pandamamma skrev 2011-07-30 17:19:16 följande:
    Hej alla bugga-proffs!

Vår vagn har kommit och överlag gick det smidigt att montera ihop den. Men jag är lite konfunderad över varukorgen...den sitter ju enbart fast i kardborreband - hur kan den bära något då? Vilken är maxtyngden som ni vågar ha i korgen? 
    Jag vet, eftersom jag läst igenom tråden, att varukorgen är svårtillgänglig så länge man har liggdel, men på vår vagn ser den även "ihopknölad" ut på bredden, som att den inte får riktigt plats. Jag tycker att det stör rent estetiskt, men kan inte se nåt annat sätt att placera den på.

Nu blev bilden uppochner (jag är lite oteknisk...), hoppas den visar vad jag menar ändå.
    Jag lovar att den rymmer och håller mycket!!! Jag har lastat den med 2 fulla icaplastkassar! Mer än en gång...
    Tror att ni har satt ett kardborre fel... Det ska sitta ett runt den "pinnen" som går mellan däcket och mittpunkten om du fattar.. Testa och se.. 
  • SchumiFerrari

Den här gången tänker jag nog köpa mer saker till min Cam.. Måste ju bara vänta in paketet och se vad som ingår... Har liksom köpt ett överaskningspaket! Flört
    Är som ett barn på julafton som vill tjuvkika men det ska jag INTE:. Drömmer

• SchumiFerrari

Hur mycket är rimligt att gå ner i pris när man säljer en vagn? Är det rimligt att gå från 2700 till 2000?

• SchumiFerrari

Joddan: Det är ju alltid så att reklamationsrätten bara gäller första köparen.. Oavsett märket..

• SchumiFerrari

Joddan: är osäker på hur det är med garantikort från BB... Köpte ju min CAM 08...

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21