Bugaboo-tråd nr 21
Ska lämna originalsuflett till min sömmerska idag. Blir blått Cars tyg på utsidan och blått på insidan. Mörkblå kantband.
Ska lämna originalsuflett till min sömmerska idag. Blir blått Cars tyg på utsidan och blått på insidan. Mörkblå kantband.
Vet att jag sett båda fråga och svar här förut men snurrig sim jag är kommer jag inte ihåg..
Hur passar toptyg mm från en CAM till en Gecko?
thj: Hej! Tack för svaret! Det var ett tag sedan.. Jag har ifs varit buggalös sedan mars innan Geckon flyttade in för typ 3 veckor sedan
saandi: fel färg är ganska ovesäntligt eftersom att man kan byta...
Har en Gecko nu... Inte nöjd till 100 med den.. Funderar nu på om jag ska leta efter en Frog eller Cam... Har haft en Cam som jag saknar...
thj: kul! Kanske man kan kolla in den på väg till eller från Sthlm nästa helg..
Nu har jag till 95% bestämt mig för att byta min Gecko mot en Frog... Har hittat till bra pris. Ska bara göra upp med säljaren... Hihi... Sedan blir det till att sälja Geckon och den fula Edgen som tar upp plats i förrådet.. Glömde, ståbrädan av den gamla sorten ska ju oxå flytta..
Störigt när man inte tar bort annonser när varan är såld... Grrr
AnPa: färg är inte så noga då man kan byta... Helst både sitt och ligg.. Ska kolla in köp och sälj här när jag har datorn.. Sitter med iphonen nu..