Inlägg från: SchumiFerrari |Visa alla inlägg
  • SchumiFerrari

Bugaboo-tråd nr 21

thisissarah skrev 2011-08-01 14:38:42 följande:
    Vars hittar man på Bugaboo's hemsida om var man kan spänna bromsen?

Leta rätt på instruktionsboken för cam så ska detr stå där
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09 Fraggeln BFokt-11
  • SchumiFerrari

Jag vill ha en Donkey!!!! Blir ju så sjukt sugen så kommer inte våga se en IRL för då tar jag väl ett lån för att köpa en,,.. ;)

• SchumiFerrari

Cinza: JuJuBe har skötväskor som sitter bra. Speciellt med BeConnected fästen.
    Ang chassit så vet jag inte vad du ska göra

• SchumiFerrari

Surkatt: ser ut som en Frog. Verkar inte vara höj och sänkbart chassi..

• SchumiFerrari
    mini75 skrev 2011-08-04 09:49:04 följande:

Ja jag ska ringa sen :) Men kan man köpa enbart suffletten då?

Är inte säker på att de ha öppet som vanligt idag men kolla.. Vet att det har hänt en del i familjen.
  • SchumiFerrari

mini75: gömstället i Helsingborg är superbra.

• SchumiFerrari
    thj skrev 2011-08-06 18:52:34 följande:
    Vänner var rädda om varandra och tala om för de nära och kära att ni älskar dem!

Mitt liv har slagits samma,Min Underbara Pappa har lämnat oss.
    Jag trodde jag visste vad smärta,sorg,lycka,glädje och saknad var -men det gjorde jag inte!
    Men nu gör jag det!

Krama om varandra en extra gång varje dag!

Stor kram!!! Hjärta
  • SchumiFerrari

Hopesoon: har haft fårfäll i min CAM och kommer att ha även denna gång. Bebis kommer början av okt. Kommer inte ha åkpåse då jag anser att det blir för varmt i liggdelen..

• SchumiFerrari

Någon som vet vad det kan kosta och skicka en Gecko med bussgods... ?? eller är posten bättre...

• SchumiFerrari
    HannaS83 skrev 2011-08-20 20:58:53 följande:
    Aha ja 9kg bara... da kan nog inte sonen sitta i liggvagnen om det skulle behövas...
     Det kanske inte är nan ide att köpa stabräda da.... Har faktiskt inte hört nagon som är nöjd?  dom är ju rätt dyra med. Men den nya modellen kanske är bättre?

Finns det ingen som testat den? Eller nan annan model som passar pa buggan?

Hade den nya modellen till min cam och var supernöjd. Har nu den gamla till min Gecko och det funkar bra. Visst man går inte rakt framför vagnen men det gör du inte på någon vagn när du har ståbrada tycker jag... Buggan är ju så lätt att du klara att utan vidare kan köra med en hand som så skulle vara.. Min store var ca 2 år när vi dumpade syskonvagn och enbart hade buggan. Då hade han ifs självmant valt att sluta sova middag...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21