Inlägg från: mini75 |Visa alla inlägg
  • mini75

Bugaboo-tråd nr 21

Hej alla bb ägare! Jag undrar om det finns någon bild (som ni vet) på en bb hopfälld? Jag vill få en uppfattning om hur stor/liten den blir då...
    Er tråd är så stor så jag orkar inte läsa igenom hela, antar att det finns kanske en bild i bildtråden, eller?

• mini75

Tack för alla bilder och instruktioner om hopfällningen! Jättesnällt och uppskattas! Tacktack!!
    JAg trodde förresten att man var tvungen att ta av sittdelen på bb om man skulle fälla och det är något jag tycker är lite bökigt...
    Men man måsta ha den framåtvänd i så fall väl?

• mini75
    Fröken Småland skrev 2011-02-09 13:40:55 följande:
    mini75: man kan bara fälla handtaget upp och ned, inte hela vagnen men det har du koll på va?
    Nä du, det tänkte jag faktiskt inte på förrän nu när du sa det...
  • mini75

Kan man sätta cameleons swivelhjul på frog? Hur är Bugaboo med ståbräda?

• mini75

Ni som kan: är den sandfärgade suffletten snygg oxå? Offwhite är jättefin men verkar så opraktisk.... Vagnen är svart... Lite solblekt oxå.

• mini75

Jaha? Jo det är en frog men tycket att orginalsuffletten är fasligt ful. Men det är klart att kan man få bort det fula innuti suffletten så.... Ska prova. Då slipper jag ju köpa nya fästen osv... Jo jag har funderat oxå på färgglad sufflett men har fina färgglada dynor jag gärna vill använda... Men en röd hade oxå varit fin, kanska rosa oxå? Hur är fleece suffletterna, de vill man väl bara ha på vintern, eller? Tack för svar!

• mini75

Hur länge kan man förvänta sig att swivelhjulen funkar? Hur många år vid dagligt användande?

• mini75
    cirkuspuman skrev 2011-08-03 09:11:24 följande:
    Jag ger mig till känna
    Jag färgade både sittdelsbas och varukorg med svart textilfärg från Panduro, alltså den man svampar på tyget
    Jag färgade sittdelen men har inte värmehärdat den med strykjärn utan blåste med hårtork istället och det funkade jätte bra. 
    Varukorgen blev lite flammig då jag hade på lite för mycket färg så den tvättade jag istället för att härda och då blev den jämn i färgen  

Ok, så det är en speciell färg alltså? Funkar inte med vanlig som man köper på tex åhlens som man tvättar tyget i? Har ej panduro i stan.... Det färgar inte av sen på barnets kläder eller så? JAg ska faktiskt åka å köpa min frog idag så jag har inte ens sett den än :) Går händelserna i förväg. Det jag inte gillar är att suffletten är vit inuti - det är mest det jag stör mig på egentligen. Att den är lite solblekt är ok, det blir ju alla vagnar förr eller senare... Om kag ska köpa en cam sufflett behöver jag nya fästen eller hur? Är de lika på höger och vänster i så fall eller säljs de i par?

HAr du någon bild på din vagn?

Tack för era tips :)!   
  • mini75

Ja det är mest insidan som stör mig... men finns det online så får jag väl ge mig till tåls några dager extra... Ska genast besöka deras hemsida!

JA, jag tänkte oxå på det att det inte skulle fästa på det tyget men som ni säger så får jag väl ha en specialfärg för att färga utsidan av suffletten och eventuellt resten av vagnen oxå...  

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21