Inlägg från: mini75 |Visa alla inlägg
  • mini75

Bugaboo-tråd nr 21

Liten Mjau skrev 2011-08-18 11:06:36 följande:
    Älskar buggans egna ståbräda. Jag har den gamla ståbrädan med pall till. Funkar super då vi har 3 år mellan våra barn. Dessvärre är den gamla ståbrädan krångligare att sätta på än den ny som har snabbfästen. Och pallen passar bara på den gamla. Plus att pallen är svår att få tag på då den inte säljs i sverige längre.

JAg hittade en komplett med pall på nätet.... skulle kanske passa på då. Vi har 2,5 mellan våra barn. Har en uj duo oxå.
  • mini75

Tänkte bara berätta att jag är 157 cm kort och kör en frog och det går alldeles utmärkt!

• mini75

Fröken småland, kollade i ditt bildgalleri och såg att på din frog hade du de "gamla" swivelhjulen kvar. Stämmer det? De ser ju lite annorlunda ut än cameleons hjul....

På min frog har jag oxå de "gamla" hjulen - de är fulla med hår och lite annat bös men rullar bra ändå tycker jag. OM jag lyckas få bort skräpet på dem, kan man då diska dem med rengöring och sen olja in dem, eller är silikonspray bätttre? 

• mini75
    annat82 skrev 2011-08-23 09:27:26 följande:
    Håller med Lindadjo, ta en du tycker om som funkar för dig. Jag har Oioi, Jujube, Petunia, SkipHop och säkert någon annan också. SkipHop tycker jag sitter sämst på vagnen och används främst när vi vill ha med mer saker eller sambon är hemma
    Tycker också de som sätts med krokar sitter bäst.

Vad är det för krokar ni pratar om? HAr funderat på att köpa bagclips till min frog utomlands men finns det nåt annat alternativ i sverige är det lättare känns det som.....
  • mini75

Tack Lindadjo och Annat82!!! Ska skaffa sådana när jag vet vilken väska jag ska ha. Tänker köpa en som jag själv vill använda utan barn oxå... Har inte så mkt grejer ändå!

• mini75
    Melvinsmamma skrev 2011-08-24 13:51:10 följande:
    Hej alla!

Har precis förstått att det ska finnas en denimklädsel till frog..Är jätteintresseradav en så om ni vet någon som har en och vill sälja hojta till!

Den är ju så fantastiskt fin!

Kan man köpa den i någon nätbutik, tips? (så får man väl fråga...?)
  • mini75
    Lindadjo; Kollade i ditt bildgalleri för det är väl du som syr en massa själv? SÅg för det första att du fyndat din frog för 600?!?! Stämmer det? Gud vad bra i så fall, bara att gratulera! JAg tyckte min var billig för 1800!
    Såg oxå att du hade denimklädsel märkt med frog - vet du var man kan få tag i det. Fyndade du det begagnat oxå, det finns alltså en denimklädsel till froggen?

Sist men inte minst, jag hade tänkt ge mig på att sy en suflett själv. Är det jättesvårt - äger en symaskin och kan sy hyfsat, men det är kanske svårt att få till ett bra mönster själv? Vad ska man tänka på när man väljer tyg? såg ett fint smalspårigt manchester bla....

Många frågor.................. {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21