Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo-tråd nr 21

Hello! Va ett tag sedan jag va inne Lite vreeeesig då jag väntat i måååååånader på dessa Bee broms grejerna som skulle skickats från Bugaboo om man var reggad alt reggade sin Bee Detta har jag gjort 2gånger + mailat div chassi nummer o adress,fortfarande inget skickat!! **SucK*  Ingen som har ett par som ni ej vill ha alt vet butik som jag kan hämta hos (08-omr.) alt få skickat!! All info är av intresse då jag blir galen på bromsen som ibland bökar     Inboxa alt skriv i min Gästbok då jag inte alltid e här inne nu förtiden    Må så gott.................................

• Lille Mammsen
    Stargirl skrev 2010-03-18 09:14:57 följande:
    Kolla med butiker i sthlm, typ Bonti, Barnbutiken eller maila till [email protected]">[email protected]. Det är mitt råd.
    Mar mailat servic säkert...minns ej tom hur många gånger + mailat direkt till en frida o natali    Otrevliga & PUCKO butiken som den är ifrån vägrar ju o hjälpa då dom ej säljer Bugaboo längre!!  Hoppas på att annan butik kanske vill hjälpa mig...fast att min Bee ej är från dom ??
  • Lille Mammsen

Tjenixen!! Är ju aldrig här i tråden numera Men hoppas på svar ifrån er här   Någon som vet butik/butiker som har BEE framhjul hemma o pris (skall vara till 1st Bee av årsmodell 2009)

INBOXA gärna svaren då jag troligen annars missar dom i denna tråd!  MVH

• Lille Mammsen
    MissR skrev 2011-05-05 08:45:46 följande:
    Kidzshop hade ingen All Black och ingen Ocean, men en väntelista=)
    Någon annan butik som kan tänkas ha?
    Bonti?
    Familjetorget?
    Barnbutiken?
  • Lille Mammsen

Hjäääälp!  Slarvat bort Bee regnskyddet & den där Bra DVD rullen man fick me för o lära sig hur vagnen funka! Vart kan man få tag i detta??????????????????   Inboxa mig gärma med info oxå då jag inte e inne så ofta!!   MvH

• Lille Mammsen
    Duntoffla skrev 2011-05-06 14:35:49 följande:
    Det man ska tänka på om man beställer från USA är att man kan åka på tull
    Men va de inte så att USA ej skickar hit??  Va så tidigare iallafall...eller va det bara Urban Jungle??
  • Lille Mammsen

Svårt att komma fram till alla butike ibland & därför Mailat flera min fråga istället dvs om dom har eller kan beställa (går ju inte att beställa alla div delar till den äldre Bee´n?) sufflettbågar & 2 framhjul,borde väl inte ta mer en 1vecka om dom har eller inte mm mm  ???????? Inne på vecka2 nu  :-/

• Lille Mammsen
    Lille Mammsen skrev 2011-05-09 21:59:37 följande:
    Svårt att komma fram till alla butike ibland & därför Mailat flera min fråga istället dvs om dom har eller kan beställa (går ju inte att beställa alla div delar till den äldre Bee´n?) sufflettbågar & 2 framhjul,borde väl inte ta mer en 1vecka om dom har eller inte mm mm  ???????? Inne på vecka2 nu  
    E ju trött-mössa  Skriver ju hel knäppt  HaaHaa   Menar och missa att skriva att jag ej får några svar på mina mail..........
  • Lille Mammsen
    Sjukhus Mamman skrev 2011-05-10 22:52:44 följande:
    FL har sin egna köp/sälj/byt avdelning. men jag vet att många har önskan om att byta grejer med varandra här inne dra iväg ett pm så lägg ni upp på en lista
    Inge napp där         Kan du trolla fram någon person til mig  
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21