Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo-tråd nr 21

passau skrev 2011-05-11 08:51:42 följande:
    vad vill du ha tag på?!
    Får jag ju inte säga här i tråden     Försöker få tag i nya delar oxå ifrån butiker jag mailat.....som ej svarar  
  • Lille Mammsen
    thisissarah skrev 2011-05-11 09:22:02 följande:
    Behövs sittdyna?
    Sittdyna e super pga Uppsammlare av div smulor & gegga mm mm  Lättare dynan en o behöva tvätta hela sittyget   
  • Lille Mammsen

Min data e kass...jag skriver fortare en va den hinner tänka   :)  Det skulle då stå "Lättare och tvätta dynan en..........."

• Lille Mammsen
    mammageno skrev 2011-05-13 11:56:52 följande:
    Visst var UJ s dyna bra i camen med?
    Jag har haft det & tycker den va bra!!
  • Lille Mammsen
    Alisa skrev 2011-05-13 11:34:47 följande:
    Nu börjar vi fundera på syskon till barnen! Dottern är 2,5 år och vi är ju såklart glada att redan ha våran fina Cam till nästa barn 
    Men när man rör handtaget upp och ned gnisslar det och låter lite "plast mot plast"  där handtaget fäster. Hur smörjer man det bäst?
    Silikonspray ( kan heta wd-40 ?) finns på mackar,ica maxi,biltema,coop forum mfl. 
  • Lille Mammsen

Blir gaaaaalen! Är det Bugaboo som e så jäkla sega med att ge butiker/butikerna INFO om div delarar kan beställas & pris?????????????????  

Dom FÅ butiker som har svarat mig mm får inga snabba svar av Bugaboo! Tar flera dagar för att få svar & ibland måste dom maila dom i omgångar!!       Va F-N e det för service ???????

• Lille Mammsen
    Fröken Småland skrev 2011-05-16 07:26:38 följande:
    Alla butiker med självrespekt har redan koll på vilka reservdelar som kan beställas och vad de kostar.Tydligen osäkert ang delar till
    Tydligen osäkert ang delar till den äldre modellen Bee  dvs ej Bee Plus....enligt dom butiker jag fått svar från iallafall!? Men vad vet jag,vill ju veta iallafall!
  • Lille Mammsen
    AnPa skrev 2011-05-16 08:36:58 följande:
    Beställ från Kidzshop?
    HaaHaa...va den 1:a jag kontaktade = ingea svar  
  • Lille Mammsen
    AnPa skrev 2011-05-16 08:43:15 följande:
    Har du provat att ringa? Jag har fått svar på bara några singnaler  0144-10805 melan 10-18 har de telefonti
    Tror jag bara ringt någon gång till butikerna & sedan mailat då jag ej haft tid att sitta o ringa o har man fullt upp i butiken så går ju det före en telefonen och detta förstår jag ju självklart...men kollar dom ej sina mail??...eller är det Bugaboo som e sega som f-n med att ge sina återförsäljare info om dessa delar??
  • Lille Mammsen
    AnPa skrev 2011-05-16 09:19:10 följande:
    Fast på kidzshop så har de en avdelning som tar samtal om jag förstått det rätt. Jag har ringt dit 3-4 ggr och fått svar nästan direkt. Det kan ju vara så att ditt mail kommit bort eller att de håller på att kolla upp det. Det är ju ändå en vagn som inte tillverkas längre och då är det ju svårare att få tag på delar. Har du provat att höra av dig direkt till bugaboo?

Det lönar sig ju inte för butiker att ha reservdelar till en vagn som inte tillverkas längre, som tar upp en massa lagerutrymme. Tror att det går fortare om du kontaktar bugaboo och ringer till butiken faktiskt
    Bugaboo hänvisar i 1:a hand till återförsäljarna & självklart så vill inte butikerna ha reserdelar hemma....men jag vill ju beställa = dom behöver inte ta plats 
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21