Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo-tråd nr 21

mammageno skrev 2011-05-31 10:10:17 följande:
    Nu har jag en khaki sufflett med det va la roligt!

Skall nog pimpa till den lite?
    Tog du den blekta på tradera iallafall??
    Eller hitta du någon ny....vaaaaart då....vill veta 
  • Lille Mammsen
    Dunderklumpen skrev 2011-06-02 22:46:56 följande:
    Ellabay skrev 2011-06-02 22:37:10 följande:Tusen tack för dina svar!
    Är det bara själva bågen i sufletten jag behöver byta eller är det fästet också?
    du behöver bara byta ut bågarna    Cam´s liddelslock skall funka tydligen på Gecko liggdelen oxå...dock han jag ej testa detta själv!!
  • Lille Mammsen
    Lille Mammsen skrev 2011-06-03 00:24:51 följande:
    Tusen tack för dina svar!
    Är det bara själva bågen i sufletten jag behöver byta eller är det fästet också?
    du behöver bara byta ut bågarna    Cam´s liddelslock skall funka tydligen på Gecko liggdelen oxå...dock han jag ej testa detta själv!!
    e inte full...bara trött    ska då stå....liggdelslock......    HaaaHaaaaaaaa
  • Lille Mammsen

Blir så jädrans arg på butiker som inte info om det blir förseningar mm på leveranser utan att man själv ska behöva jaga o maila då man undrar var grejerna har tagit vägen    Och endå inte få svar!!  Beställt "grejer" den 17maj som skulle ta 3veckor = helt OK....Fortfarande  ingar varor!!!!  Fick dock ett mail att varorna skulle dyka upp i förra veckan.........jag undrade när = Inge svar!!   SSUUUUUUUUCCCCCCCKKKKKK  STÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN

• Lille Mammsen
    Dunderklumpen skrev 2011-06-27 09:33:03 följande:
    Var tror ni, funkar cameleon/frog sittdelsöverdraget till Geckon?
    Cam topset funkar helt OK på Gecko´n  suffletten kan upplevas lite slapp (du måste ha Cam sufflett bågar på geckon då)
  • Lille Mammsen
    Sjukhus Mamman skrev 2011-06-28 10:36:16 följande:
    Har bugaboo fixat problemen med bee hjulen? Eller bråkar dom fortfarande? Sugen på bee igen men inte om hjulen ska strula!
    Så klart du ska ha    Va var de för strul med hjulen??? På Bee+ då eller??
  • Lille Mammsen

Tjenixen! Blev osäker & rådfrågar er här     Visst passar Bugaboo parasollet med det fasta fästet på en Bee  !?
    MvH

• Lille Mammsen
    gruspinne skrev 2012-01-13 00:38:26 följande:
    hur tvättar man bäst åkpåsen? vilken grad och hur?
    Jag har kört 30grader o utan sköljmedel! Funkat bra för mig iallafall,ingen koll vad Bugaboo´s tvättråd säger?
  • Lille Mammsen
    gruspinne skrev 2012-01-13 00:38:26 följande:
    hur tvättar man bäst åkpåsen? vilken grad och hur?
    Kollade min åkpåse nu... 30 står det i tvättrådet! sköljmedel skulle man enligt en butik jag frågade inte bruka alls till några av Bugaboos delar o klädslar mm pga sköljmedlet gör att det suger åt sig fukt/väta mer istället för stöter bort......
    Men ring en butik o hör,kanske du får nya råd 
  • Lille Mammsen
    Lille Mammsen skrev 2012-01-12 22:30:48 följande:
    Tjenixen! Blev osäker & rådfrågar er här     Visst passar Bugaboo parasollet med det fasta fästet på en Bee  !?
    MvH
    Någon som testat?
    MvH
  • Lille Mammsen
    Fröken Småland skrev 2012-01-13 18:16:16 följande:
    Jo på gamla Bee tror jag att jag hade det? Mammsens: jag har en del Bee-bilder med parasoll varav flera av dem har gamla fasta fästet. Kolla om du blir klokare där?
    Har ingen Bee Classic o testa parasollet på (äldre parasollet med det fast fästet) och det är sålt & ska skickas,men passar det inte måste jag info henne ganska omg!
  • Lille Mammsen
    Fröken Småland skrev 2012-01-13 18:16:16 följande:
    Jo på gamla Bee tror jag att jag hade det? Mammsens: jag har en del Bee-bilder med parasoll varav flera av dem har gamla fasta fästet. Kolla om du blir klokare där?
    PS  Men om du testat den äldre bugaboo parasollet på en Bee classic så går de ju     Ellerhur!
  • Lille Mammsen
    Fröken Småland skrev 2012-01-13 20:05:07 följande:
    Observera att jag TROR det! Kolla bilderna.
    Ser ut o funka bra,varför annars fota med detta parasoll på  Funkar typ endast på dom breda partierna på Bee´n medans det nyare parasollet har 3st olika stl på fästerna så man skall kunna typ ha den på alla modeller o på flera olika ställen! Ellerhur!
  • Lille Mammsen

En liten fråga till    Dom som har Frog o vill ha Cam suffletter på sina vagnar behöver väl bara byta ut sina sufflett pinnar!? Eller??  Jag behövde inte byta ut mina sufflett fästen på min Gecko när jag skulle ha Cam suffletter  (bytte bara pinnarna...då fästena visade va samma)
    MvH

• Lille Mammsen
    Duntoffla skrev 2012-01-18 00:03:32 följande:
    Nu blev det en classic i alla fall Vi får se hur jag upplever den. Tycker att + är snyggare och har en del funktioner som jag gillar men det ska bara vara en extra shoppingvagn då vi har en UJ här ute på vischan som jag älskar men det funkar inte att ha lillan i den bland folk för då blir nog stissig. 

Men känner jag mig själv rätt så kanske det blir byte så småningom

Det tråkiga är ju att det är svårare att få tag på suffletter.

Finns det någon webbutik som har sånt kvar i lager? I Sverige eller utomlands? 
    Svårt att finna nya i butikerna,men ring runt då någon kanske har kvar eller kan ge dig mer info! Finns dock lite nya & beggade på blocket och dyker upp till/från på Tradera oxå!
    Lägg ut en köpes annons!?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21