Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo-tråd nr 21

AnPa skrev 2011-05-16 09:19:10 följande:
    Fast på kidzshop så har de en avdelning som tar samtal om jag förstått det rätt. Jag har ringt dit 3-4 ggr och fått svar nästan direkt. Det kan ju vara så att ditt mail kommit bort eller att de håller på att kolla upp det. Det är ju ändå en vagn som inte tillverkas längre och då är det ju svårare att få tag på delar. Har du provat att höra av dig direkt till bugaboo?

Det lönar sig ju inte för butiker att ha reservdelar till en vagn som inte tillverkas längre, som tar upp en massa lagerutrymme. Tror att det går fortare om du kontaktar bugaboo och ringer till butiken faktiskt
    PS
    Det går väl inte att köpa resrvdelar direkt ifrån Bugaboo??????????????  Eller??????
  • Lille Mammsen
    cirkuspuman skrev 2011-05-16 09:35:25 följande:
    Kiszshop har info på sin sida om att de inte kunde svara på mail under förra veckan

Där ser man....kanske jag får det snart då 
  • Lille Mammsen
    Fröken Småland skrev 2011-05-16 10:34:56 följande:
    Med risk för att låta som en riktig pms-kärring, men tar det inte längre tid att skriva en massa sur-inlägg här än att ringa någon av butikerna?
    Har varit i kontakt med några butiker via mail & telefon    Men dom jag varit i kontakt med skyller på att dom själva ej får svar i från Bugaboo................................................   Därför e jag då nyfiken på vart problemet ligger...är det återförsäljarna eller leverantören? Jag vill ju bara få svar på Om jag kan få beställa/Köpa delarna jag vill ha & behöver,men behöva vänta typ 2 veckor på svar ev längre kallar jag inte service  
    Ni som e hemma kan ske kan sitta o ringa,jag kan det inte...just nu smyg skriver jag här    
  • Lille Mammsen
    mammageno skrev 2011-05-16 11:36:26 följande:
    Mammsens vad är det du skall ha? Det finns ju delar på kidzshop tex att beställa?!

kidzshop.jetshop.se/barnvagn/bugaboo/cameleon...

Sedan står det att deras mail är obemannad just nu.

Jag har nog också PMS...:-P
    Ringde 1st  mailade 1st dom för 2veckor sedan!  behöver reservdelar till den äldre Bee´n  vad jag minns så fann jag inget på hemsidan.............
  • Lille Mammsen
    mammageno skrev 2011-05-16 12:05:41 följande:
    Jag köpte delar från Holland till min gamla bee men jag tror det går i sverige om man gör som du, hör dig för. Bugababy fick jag som tips. Vad är det för del?
    HaaHaa...Japp dom e villiga 
  • Lille Mammsen
    Sjukhus Mamman skrev 2011-05-16 12:10:29 följande:
    oh yes you can
    Bra,får jag ta info bruttan som köpte min Gecko bas   
  • Lille Mammsen
    Sjukhus Mamman skrev 2011-05-16 12:10:29 följande:
    oh yes you can
    Du e inte liiite synsk oxå...snälla!!  Vill veta va fasiken jag gömt? lagt mina 2 Bee suffletter mm   
  • Lille Mammsen
    mammageno skrev 2011-05-16 12:28:58 följande:
    Det är vi: du jag o mamsens! hade inte du många sufflor med? beroendeframkallande .... Jag gjorde ju en egen suffla men har inte kantbandat och sytt hål för knopparna, tyget var lite svårarbetat.

Jag la ju in min rosa suffla+ dyna på blocket och skulle tvätta dynan, och då färgar ngt i tråden ur sig lite svagt gult!?!! Så de två som var intresserade fick ingen (kan inte sälja den så) men bara sufflan verkar vara mättat på marknaden... har ifs inte ngn brådska alls så det spelar noll roll
    Ska ha en svart + khaki någon stanns...börjar bli orolig att dom e finns kvar här i hemmet   :-/
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21