Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo-tråd nr 21

Asereht skrev 2011-05-16 12:31:34 följande:
    Jo jag har många suffletter , elelr fyra då. Svart, röd, blå och gul. Gul kom med vagnen och så köpte jag röd och blå från Barnbutiken i Heron när de sålde ut sen köpte jag den svarta i nyskick på Tradera för en billig peng. Mina sufflor har varit så pass billiga i inköp att jag blivit snål där.
    Missade rea på suffletterna...va kostade dom där då (kommer säkert bli avis som f-n)  Hoppas på att slippa behöva jag sufflett nu....kan inte mina dyka upp nu 
  • Lille Mammsen
    mammageno skrev 2011-05-16 12:44:26 följande:
    Jag tycker iaf den rosa känns inte jag men inte den blå heller. ( syrran har den, OCH den fina gula, Morr...hon är bra på att roffa åt sig :-P) Jag gillar gul o röd och svart och (kanske) khaki...kollar tradera dåra
    Den på tradera va solblekt och hon ville väl ha 200 eller va det 250 ??
  • Lille Mammsen
    Asereht skrev 2011-05-16 12:44:46 följande:
    När jag köpte så kostade röd och blå 199 kr styck, jag snodde typ den sista röda och den näst sista blå då. Sedan sänkte de priset till 149 och ända ned till 99 har jag för mig men då var det bara khaki kvar.De sista kanske tom gick ännu billigare.
    Sliter nästan av mig håret   :-/  Vill oxå haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • Lille Mammsen
    Tant Pruselius skrev 2011-05-16 19:39:15 följande:

min pärla med ståbräda och sittpall...
    Fin! Nästan så man blir liiiiite sugen ändå på att boka tid me Storken för en leverans på en  Nr:5    HaaaHaaaaaa
  • Lille Mammsen
    Joddan skrev 2011-05-16 23:32:23 följande:
    Funkar camelons toppset på gecko? Det gör den va? Med rätt suflettpinnar? Eller vsr det gecko som har fasta suflettpinnar???
    Vill köpa en gecko eller frog till hösten men vill ha cam-topset
    Jag köde cam topset på min Gecko! Satte cam sufflett pinnar på istället,funkar OK tyckte jag iallafall! Suffletten satt ju inte 100% slätt/stramt...men inge som störde mig!
  • Lille Mammsen
    Ellabay skrev 2011-05-17 09:42:01 följande:
    va kul att ni pratar gecko nu för jag har också undrat hur man kan pimpa upp geckon. Har vart inne på att sälja min och köpa en frog istället. (just för att jag saknar bågen) Men än så länge stannar geckon. Maken tillåter mig INTE att ha 3 vagnar. ;)

Köp  cam-sufflettbågar o sedan kan du ju byta topset hejvilt  
  • Lille Mammsen
    Fröken Småland skrev 2011-05-17 11:45:39 följande:
    Med Cameleons sufflettspännen så funkar det hyggligt. Sittdelstoppen och liggdelslocket passar perfekt, medan suffletten blir lite påsig men det beror på hur petig man är om det är snyggt eller inte
    jag bytte aldrig spännena,dom skulle va desamma 
  • Lille Mammsen
    Ellabay skrev 2011-05-17 11:41:28 följande:
    Så med cam sufletterna funkar camsetet på geckon? Även topsetet?
    Cam basset tror jag inte men cam Topset funkar (måste byta ut sufflett pinnarna till Cam´s)
  • Lille Mammsen
    Fröken Småland skrev 2011-05-17 14:07:23 följande:
    Lille Mammsen skrev 2011-05-17 12:44:12 följande:
    jag bytte aldrig spännena,dom skulle va desamma 
    Helt rätt, det är suffletpinnarna som skall bytas. Skrev jag inte det? Drömmer
    Kanske tolka dig fel   Du skrev "sufflettspännena"  och då tänkte jag på fästerna (som man petar ner sufflett pinnarna i) som vissa säger att man ska byta ut oxå.....som man inte behöver 
  • Lille Mammsen
    Ung Blivande Mamma 2010 skrev 2011-05-17 20:07:36 följande:
    Måste fråga, jag har precis köpt en bugaboo frog
    och jag vill ha en helt ny klädsel det vill säga, hela sitt,
    sufflett korg osv. ALLT!
    var får jag tag på det?
    Går det att köpa cameleon till frog eller hur gör jag?
    tacksam för snabba svar. mvh
    Kidzshop har väl flera Frog klädslar i olika färger!?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21