Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

man får helt enkelt lossas att man ska upp ett trappsteg eller liknande

• Tant Pruselius
    JuniMamma28 skrev 2010-11-24 20:47:23 följande:
    Fråga:

Är det någon som vet var man kan köpa till vagnen en filt som man kan hänga på suffletten som skydd så det inte blåder in/solen skiner in. De bruka ha spec fästen lika som finns till mobiler.

Förstår ni vad jag menar?
    finns på Designtorget här i sthlm vettja!
  • Tant Pruselius
    Stargirl skrev 2010-11-25 17:39:21 följande:
    Eller så hänger man ingen trasa på sufletten, barnet ligger så djupt att den varken får solen i ögonen eller blåst....vad är det med dessa trasor som hänger på alla sufletterna
    det undrar min mamma oxå
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-12-01 19:59:40 följande:
    AnnaT: kul men inte så snygg tycker jag
    inte sett, show me!
  • Tant Pruselius
    ami skrev 2010-12-05 22:43:01 följande:
    Jag har haft cameleon, men har Frog nu. Jag gillar den bättre. Den är i mitt tycke stabilare och mer lättkörd (med större barn i, märks mest framåtvänt) Sen tycker jag det är en fördel att chassit inte går att reglera, kan inte gå sönder just där. Jag tycker det är en toppenvagn. Den är 5 cm kortare i ramen, det är väl nackdelen, men våra barn har vårit små till normalstora så för oss har det inte varit några problem. Köpte den till vår då 3-åring som var 93 cm lång. Nu åker lillasyster i den.
    hur är det med fodret i sufflan, är det fortfarande nikotingult?*ryser*
    Och om man inte byter till camfästen så kan man inte ha cam sufletter på den va?

Vad skiljer frog mot geckon?
  • Tant Pruselius
    Tant Pruselius skrev 2010-12-06 09:39:52 följande:
    hur är det med fodret i sufflan, är det fortfarande nikotingult?*ryser*
    Och om man inte byter till camfästen så kan man inte ha cam sufletter på den va?

Vad skiljer frog mot geckon?
    såg att svar kom längre ner
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-12-06 09:54:38 följande:
    Prus, det stämmer med suffletterna. Men jag tycker det är en småsak. Sufflettfästena kostar inte mkt och camsuffletterna är snyggare.
    verkligen, din groda har väll camsuffla?
  • Tant Pruselius
    Sjukhus Mamman skrev 2010-12-06 09:55:14 följande:
    Skillnad Frog-gecko är Storleken, gecko är mindre än Frog Färg, gecko finns i endast 3 ärtgrön röd och svart Fälla sitsen anordningen på Frog är de samma som cameleon med två vita knappar på sidan. Medans man ändrar läge på gecko genom trycka ihop mitt stången under sitsen. Ramen gecko har inget skumgummi vilket Frog och cameleon har. Man kan inte ha bumperbar på gecko. Tror det är allt
    heja. du har koll
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-12-06 13:13:27 följande:
    Prus, japp jag kör med camsuffla för det mesta iaf. Om jag inte kör denim för då använder jag frogsufflan men den är blå inuti. Solblekt tyvärr så jag fnular på hur jag bäst/snyggast ska åtgärda det.
    så frog kom också i denim? trodde den var mer som geckon att den endast fanns i tex 3 färger - vinröd/plomonlila, röd och svart typ
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21