Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

piip79 skrev 2010-12-20 08:21:13 följande:
    Tant prus; kan inte svara på ditt mail via iphonen, så ja svarar här. Polisanmäl direkt på 11414. Ange gärna mitt namn oxå så att polisen får veta att det är samma bedragare. Maila gärna mig vilket för och efternamn hon har använt sig av till dig. Va det samma kontonr?
    inte kunnat kolla kontonr än ska göra det. Har fullt upp på jobbet + besök av dottern så jag får ta tag i det senare eller imorgon. Hon¨har inte uppgett nått annat namn än Mika till mig....
    Räcker det med att ringa in polisanmälan?
  • Tant Pruselius
    stjernan skrev 2010-12-21 09:40:22 följande:
    Ja det är nåt skumt med annonserna på den orange- blåa och den svartröda med sommarsuffla. De är fotade på samma plats iaf. Stöldgods tror jag....
    ja helskumt......
  • Tant Pruselius

Jag har planer på en beg cam, känner nog att det får bli en från 07 och bakåt för att slippa glidande chassi risken lite mer...är det feltänkt ? för man kan ju köpa purnya kläder till det gamlachassit väll?

*går på jakt* drömmen är en denim för den är väll just från 07?

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-12-23 12:48:32 följande:
    Nu måste jag ge mig in i diskussionen. Först och främst vill jag klargöra att jag inte har något alls att göra med annonserna som diskuteras, dvs jag har ingen aning om de är seriösa eller inte. Däremot vill jag säga att jag vid flera tillfällen haft både två och tre buggor här hemma och det kan man ju diskutera hur normalt det är. Men det är fullt möjligt och jag har aldrig idkat några skumma affärer.

God jul!
    nej det är ju inte alls normalt
    Hjärta God jul bästa du!
  • Tant Pruselius
    thj skrev 2011-01-02 23:18:03 följande:
    Jag vet,men vet inte om man får läcka ut det än ..Måste ta en koll på det först!
    Det kommer ganska många nya färger i pastell..
    Inte det svar du ville ha,kanske jag har det imorgon
    Kram
    iiiii *tuggar på naglarna*

fast jag är ju alltid kär i röd, röd is tha shit...och så vill jag gärna ha en denim *kikar på sjukhus mamman*
    thj skrev 2011-01-02 23:39:01 följande:
    Hihi kommer så mycket kul under 2011 att jag starkt överväger att skvallra så jag har några att bolla med här
    Kramen
    men skvallra då... vi säger inget,( bara till varandra,) promis!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21