Bugaboo-tråd nr 21
Joddan och Fröken Småland: Jo funderade på det också att det kanske är till Frog. Och min åsikt angående kopior; håller med om att det kan vara roligt med nya färger men gillar inte när de utger sig för att vara äkta
.
Joddan och Fröken Småland: Jo funderade på det också att det kanske är till Frog. Och min åsikt angående kopior; håller med om att det kan vara roligt med nya färger men gillar inte när de utger sig för att vara äkta
.
Dofsing: Jo det gör det.
Dofsing: Skillnaden på den nya är en annan fästanordning som gör den lättare att fästa och man behöver inte vicka vagnen för att sätta dit/ ta bort ståbrädan. Den är nu jättelätt att sätta dit och ta bort. Den nya passar på även alla Bugaboos vagnar samt har även ett annat hjul.
Sweetheartno1: Frogs handtag är lite högre än Cameleons lägsta läge. Bild på detta finns att se i Fröken Smålands galleri
Någon som sett Bugaboo filten på Tradera? Den kan ju inte vara original eller?! De ser ju inte ut så där... De har ju ws material och fleece på baksidan med kantband. Eller är det en äldre modell..?
Menar såklart att om den på T är en äldre modell...?
Thj: Men det verkar ju finnas två olika adapters nu.. Vilken ska man köpa? Den vanliga som alltid funnits eller den som är "enklare" som ex babyshop.se har?
Fröken Småland: Hoppades att du skulle svara på det
! Det var nästan det jag misstänkte, trots att den inte såg så rolig ut ;-P
Någon som vet var man kan hitta spring ltd edt topset? Är de helt slutsålda eller? Har fått ett starkt sug efter den gröna..!
Thj: Vad ligger de på i pris nu
?