• imaj

Bugaboo-tråd nr 21

Bdb: Jo garantin gäller även på det nya chassit. Har för mig att det tom gäller två år efter du fått det nya...!

Från det ena till det andra: Enligt Jollyroom finns det vinterhjul till Donkeyn?! Någon som hört talas om det? För mig var det något nytt... Om det ens stämmer?!

• imaj

Det var på Jollyrooms facebooksida som de själva kommenterat en länk angående hur den är att köra i mycket snö. Själv har jag ingen donkey men var mest nyfiken. Tror dock det är ett missförstånd. Eller?

• imaj

AnPa: Haha det var minst sagt komiskt :-P! Men enligt deras fb verkar se iaf vara trevliga ;-P. Har dock ingen aning om hur de är i övrigt...

• imaj

Svaret på mailet från annonsen ovan:

"Färgen är svart! Vi har fått den i present men har redan en äldre modell som vi är nöjda med och vill behålla."

Dvs: mest troligt Kopia där med!! Köper inte att folk får en vagn av någon när de redan har en! Eller?!

• imaj

Håller med dig Noiis, samtidigt blir jag så irriterad över det faktum att idioter sitter och lurar ovana föräldrar/ blivande föräldrar! Men man måste ju ändå utgå från att om man frågar allt det du nämner innan man köper en beggad vagn så är den troligtvis äkta! Och om man ändå är orolig är det enda att göra att köpa en ny från en auktoriserad Bugaboo butik.

• imaj
    stierna21 skrev 2011-10-13 22:02:35 följande:
    Det var just det jag menade om det var känsligare för att bli repigt. Tycker vårat chassi vi har nu (det traditionella) har varit väldigt tåligt, dvs inte alls fått mkt repor, hoppas på att det svarta är lika tåligt
    Jag tycker inte det bli repigt lättare än det vanliga men då har jag bara kört med vagnen i 3månader än så länge, men det har blivit lite märken på ena insidan av handtaget och färgen har skavts bort där clipsen för teleskopfunktionen fäster men inget som stör. I övrigt är det inte mer känsligt mot repor dock tycker jag att det blir fetfläckar/ fingeravtryck lättare på det. Sedan tycker jag att skummet på handtaget glider ner mycket lättare.
  • imaj

Sweetheartno1: Sun Capony betyder ju sommarsuflett (rakt översatt solsuflett) så om det är det du menar använder du ju dem som du har i den vanliga sufletten.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21