• imaj

Bugaboo-tråd nr 21

Personligen älskar jag våran Cameleon! Självklart finns det saker på vagnen som jag stör mig på så som att varukorgen kommer för nära liggdelen exempelvis men Jag anser att Cameleon är den bästa (och snyggaste) vagnen i sin klass! Tyvärr kan man inte få både en stadsvagn och en pansarvagn i samma vagn och är det en pansarvagn man söker är det ingen Cameleon man vill ha egentligen.

Självklart är den dålig att köra på dåligt/ ojämt underlag men det är nästan alla vagnar och speciellt de mer swivelhjul. Sen att man kan behöva vinterhjul då det är mycket snö är en smaksak tycker jag. Jag använder knappt de under vintern mer än när jag verkligen måste, ex vid slask eller oplogat och då bor jag i Norrbotten.

• imaj

Baby Attitude heter märket som gör footsackar! Sett att det finns ute en på Tradera (OBS ej min annons!!!).

Själv har jag aldrig förstått meningen med footsack, har aldrig saknat det varesig till Camen eller Swiften.

• imaj

Hur ser adaptern ut?
    Jag har en akta och adapter men tyvärr ingen kartong till så vet inte vad som stod på den.

• imaj

Överdraget går ju att tvätta iaf.. Har du kikat i instruktionsboken?

• imaj

Sweet: Finns även någonstans på Bugaboos hemsida, men om du vill kan jag kika i min imorgon (idag eg )?

• imaj

Tror det heter Häxans sliverputs! En grå liten flaska som förut fanns att köpa på vanliga mataffären, nu vet jag dock inte.

• imaj

mini75: Tungstyrd tycker jag inte att den är och då väger min dotter (som står på ståbrädan) 20kg. Men man måste ju alltid gå på sidan om vagnen. Den enda ggn jag tycker den är svårkörd är när jag bär sonen i selen och dottern står på brädan med en tom vagn i övrigt.

Vi har en Cameleon.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21