Bugaboo-tråd nr 21
De kanske tyckte det var bra om du skulle vilja sälja den eller nått...?
Ms J: Jag bor i Norrbotten och med vinterhjulen klarar man sig definitivt hela vintern. Dock är de ju sämre på att ploga i södra Sverige men samtidigt brukar vi ju ha mer snö här uppe. Jag har tidigare vintrar gjort så att jag har vinterhjulen när det är nysnö alternativt "kladdig" snö och swivelhjulen när det är plogat och packat.
Det som är negativt med vinterhjulen är att de saknar dämpning och jag älskar dem tyvärr inte men funkar gör det helt klart!
Paraflaxdrinken: Tror det tidigare nämnts i tråden att det brukar kosta kring 300kr med bussgods. Tydligen är det något enhetspris de tar för vagnar.
Igår kom Lillebror till världen!
Så ikväll har vi premiärkört AllBlacken med ståbräda. En dröm att köra och den rullar så lätt med ståbrädan på, dock en vanesak med hur man ska gå när dottern står på.
a a: Det finns två olika bilstolsadaptrar. Den du har är troligen den som passar Maxi cosi och BeSafe.
Sara E: Har du smort inne i ramen? Dvs där chassit ska in i ramen? Om det inte blivit bättre är det säkerligen en reklamationsfråga. Sen är det bättre att ringa Kidz då de brukar vara lite småsega på att svara på mail ibland.
Surkatt: Kan det vara så att topsetet måste läggas till i priset? Då stämmer det ju lite bättre iaf!
Imsa: Nej bara beggat, om det inte är så att någon butik råkar ha en i sina gömmor...
Pandamamman: Den ser ut att sitta helt rätt. Maxvikten för varukorgen är 5kg men den rymmer och klarar mer än så.
Joddan: Jag fick med garantikortet nu när jag köpte min AllBlack cam som levererades i maj. Men det är ju liksom ändå halvt ifyllt så förstår inte vad din köpare skulle med det till?!