• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Katjan

Är det någon som vet hur många Allblack vagnar som skulle säljas här i Sverige från början?
    Tycker att många butiker lyckas få in massa extra sändningar trots att  dom sålde de allra sista för ett tag sedan o inte skulle få in nya.

• Sweetheartno1
    Katjan skrev 2011-02-20 10:15:23 följande:
    Är det någon som vet hur många Allblack vagnar som skulle säljas här i Sverige från början?
    Tycker att många butiker lyckas få in massa extra sändningar trots att  dom sålde de allra sista för ett tag sedan o inte skulle få in nya.
    Det tycker jag också ! Jag beställde en för att vara säker på att få en. Men nu har många fått in extra. Känns som om det inte var så LDT ! Obestämd Men det är ju inte jätte många som har en !
  • Katjan
    Sweetheartno1 skrev 2011-02-20 10:27:19 följande:
    Det tycker jag också ! Jag beställde en för att vara säker på att få en. Men nu har många fått in extra. Känns som om det inte var så LDT ! Obestämd Men det är ju inte jätte många som har en !
    Precis! Engångsutgåva hos enstaka utvalda återförsäljare... stod det.  Jag tycker att det inte längre är några enstaka återförsäljare...
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-02-20 08:51:33 följande:
    Iiiiiiiiiiii jag har fått ny lägenhet!!! Flyttar om 20 dagar och nu slipper jag oroa mig för vilken syskonvagn jag ska ha, jag kan ta vilken jag vill!!!!! Wihooooo!
    OT men ändå så skoj
    grattis!!!!! underbart! blir det åsnan nu då??
  • AnPa

Visat var det någon här som sa att Barnbutiken i heron city flyttat till en mindre lokal i heron innan de stänger helt? Var isf?

• galojj

Har precis varit ute på premiärturen med min nya bugga, och fått prova attt köra en med vinterhjul på för första gången. Min förra hann jag bara testa vinterhjulen inomhus:-P
    Den funkar ju riktigt bra med vinterhjulen ju Har varit lite skeptiskt till dom, och tyckt att vagnen blivit svårkörd, me icket

Och äntligen har vi fått tillbaka en vagn sonen trivs i! Han  älskar nog buggan mer än jag, om man nu kan det:-P

• thj
    Katjan skrev 2011-02-20 10:15:23 följande:
    Mängden är densamma som det var sagt från början,det kan inträffa saker som att en butik inte kan köpa upp det de förbokat och på det viset finns det en extra leverans.
    Allblacken är en Edt och fanns i fler ex än ex offwhite som enbart fanns i mycket få antal.."

Så den är så unik som den var tänkt att vara

Kramelikram/J
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • Sweetheartno1
    AnPa skrev 2011-02-20 13:12:03 följande:
    Visat var det någon här som sa att Barnbutiken i heron city flyttat till en mindre lokal i heron innan de stänger helt? Var isf?
    Nej dom skulle ha flyttat. Men hittade en mindre lokal mittemot istället. Dom kommer vara kvar där !
    Jag har varit noga att titta eftersom jag ska hämta ut min vagn där !
  • annat82
    galojj skrev 2011-02-20 13:18:08 följande:
    Har precis varit ute på premiärturen med min nya bugga, och fått prova attt köra en med vinterhjul på för första gången. Min förra hann jag bara testa vinterhjulen inomhus:-P
    Den funkar ju riktigt bra med vinterhjulen ju Har varit lite skeptiskt till dom, och tyckt att vagnen blivit svårkörd, me icket

Och äntligen har vi fått tillbaka en vagn sonen trivs i! Han  älskar nog buggan mer än jag, om man nu kan det:-P
    Härligt Jag har heller inga större invändningar mot vinterhjulen, men så klart är swivelhjulen ännu trevligare när det funkar.

Vi  bytte till Bugga framförallt för att det var den ENDA vagn vi hittade där dottern var nöjd mer än 20 minuter. Så går gör det nog Men nu är den min, bara min ... nästan
  • galojj
    ÄrtaMärta skrev 2011-02-20 13:26:50 följande:
    Vinterhjulen funkar bra ute men INTE inne i affärerna!
    Vagnen blir skitjobbig att svänga och man måste smålyfta uppåt hela tiden om du förstår vad jag menar.
    Men så mkt snö som vi har haft i vinter så säger jag bara att snöhjulen har varit fantastiska, utan dem hade jag inte tagit mig fram =)!
    Ja, jag gillade verkligen inte det lilla jag han testa av vinterhjulen på min förra vagn...men somsagt, då körde jag ju bara inne oxå så! Jag bytte snabbt tillbaka till swivelhjulen och använde dom tills jag sålde vagnen! och tyckte dom funkade bra, men då var det ju inte lika mycket snö heller så!
    Nu gick jag ju rakt  över 2-3 dm oplogad snö, väldigt fluffig eftersom det är så kallt...men ändå Gick så bra så!