• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • mamma på vift
    Lindadjo skrev 2011-02-22 20:10:21 följande:
    Och för att komma från dig så känns det lite extra roligt att höra Du som är den stora förebilden och idolen
     Kyss
    Home Is Where The Heart Is
  • fröken ida

Jaha nu lyckades jag publicera ett tomt inlägg i bildtråden. Jag får skylla på att det var första gången jag besökte och inte visste vad jag gjorde. Hoppas jag slipper bli utslängd. Jag har anmält och hoppas på att inlägget blir borttaget

• Sweetheartno1

mamma på vift: Förlåt att jag frågar. Men är så nyfiken på när du tänkte börja sy igen !

• Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2011-02-22 19:32:14 följande:
    Välkommen hit Lindadjo! Toksnygg sufflett! Ser fram emot att se den färdiga liggdelen
    Tackar lilla fröken Jag har allt hittat hit för ett tag sedan, men inte vågat skriva nånting... alla dumma frågor har jag ju ställt till dig på annat håll Färdiga liggdelen kommer att komma, men det dröjer nog ett ganska långt tag.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Fröken Småland
    fröken ida skrev 2011-02-22 20:27:58 följande:

Jaha nu lyckades jag publicera ett tomt inlägg i bildtråden. Jag får skylla på att det var första gången jag besökte och inte visste vad jag gjorde. Hoppas jag slipper bli utslängd. Jag har anmält och hoppas på att inlägget blir borttaget

Hahaha, så stränga är vi inte
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • mamma på vift
    Sweetheartno1 skrev 2011-02-22 20:32:15 följande:
    mamma på vift: Förlåt att jag frågar. Men är så nyfiken på när du tänkte börja sy igen !
    Inboxar dig
    Home Is Where The Heart Is
  • strössel81

Vi har precis köpt en Ocean till vår lilla skrutt som är beräknad till maj, den står här hemma nu och är så himla fin! Håller med er som säger att den är snyggare i verkligheten än på bilderna. En stor del av det som gjorde att vi slog till var det svarta chassit

Tänkte fråga er som haft era vagnar lite längre. Ska man förbereda vagnen på något sätt innan man börjar använda den? Har läst om silikonspray och liknande, är det något man ska fixa med innan eller är det mer underhåll? Vill att vagnen ska hålla så länge som möjligt

• Insomnie

Mamma på vift: Tack för måtten på sittdynan. Måste passa på att tacka för beskrivningen av hur man syr en suflett också. Jag sydde min första efter din vägledning precis innan min lilla skrutta föddes (hon är en månad nu) och suflett nummer två är redan på gång (bilder kommer i bildtråden så fort jag får chansen).

• Insomnie

bohusbebis: Förstår inte riktigt hur du menar med vecken och de svängda sömmarna på sittdynan.. Du har inte lust att bjuda på en bild?