• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • LitenBlomma
    LitenBlomma skrev 2011-02-23 19:00:38 följande:
    Jag är sugen på en sand top till min grå bas men tycker att den ser olika ut på olika stället. Vill hellst att den är ljus men ibland ser den nästan ljusbrun ut Obestämd
    puffar
    -02 -08 -09 & BF mars -11
  • Bellbox

Har du frågat Kidzshop??

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Liten Mjau
    LitenBlomma skrev 2011-02-24 15:36:15 följande:
    puffar
    SANDOFF WHITE 
    Tycker inte sand passar till den grå basen. Beige och grått är ingen snygg kombo i nått, enligt mig. Men däremot Off White. den är super snygg till grå bas. Tror även det ligger en bild på någons bugga i den gamla bildtråden *kan ha fel*
  • imaj

Angående syskonvagn: Alla barn är ju olika men min dotter fyller tre i april och bebisen kommer i juli. Vi kommer inte ha syskonvagn (så klart) men hade bebisen kommit när dottern var 2,5 hade jag velat ha syskonvagn. Detta då min dotter iaf fortfarande ibland vilar i vagnen en stund och att man lätt blir låst från att gå lite längre promenader om man bara har ståbräda med en 2,5åring.

Jag tycker man ska fundera över hur man använder vagnen och köpa om man tycker sig behöva en utifrån barnet och era behov. Om man redan har syskonvagn tror jag det är smart att vänta med att sälja den tills man ser att den inte längre används, vagnens värde minskar inte mycket av att stå orörd någon månad extra...

• Liten Mjau
    Bellbox skrev 2011-02-24 17:43:29 följande:
    Har du frågat Kidzshop??
    Menar du mig så hittaqr jag ingen sån på deras hemsida. Sen har jag frågat i tråden innan och ingen har sagt nått om kidzshopen. det finns väl till och med nån i tråden som har kopplingar till kidzshopen om jag inte minns fel.
    Kanske är värt att fråga ändå.
  • Bellbox
    Liten Mjau skrev 2011-02-24 17:48:41 följande:
    Menar du mig så hittaqr jag ingen sån på deras hemsida. Sen har jag frågat i tråden innan och ingen har sagt nått om kidzshopen. det finns väl till och med nån i tråden som har kopplingar till kidzshopen om jag inte minns fel.
    Kanske är värt att fråga ändå.
    Ja vad jag förstått så brukar de kunna vara ganska flexibla just med att köpa delar, men det är bara vad jag läst här inne i tråden genom alla år jag hängt här Solig
    Någon annan kanske vet mer?
  • Noiis

Kidzshop har inte pallen. Pallen är inte från bugaboo så dom lär inte ta hem dom nu när dom bara passar gamla brädan. Familjetorget har sålt dom. Så testa ringa dom i första hand.

• Bellbox
    Sjukhus Mamman skrev 2011-02-24 18:02:48 följande:
    Kidzshop har inte pallen. Pallen är inte från bugaboo så dom lär inte ta hem dom nu när dom bara passar gamla brädan. Familjetorget har sålt dom. Så testa ringa dom i första hand.
    åh man lär sig nåt varje dag!
    Trodde de hade alla tänkbara efterfrågade tillbehör...
    Bra att veta om man ska tipsa någon annan då att det är Familjetorget som gäller...
  • Noiis

Kidzshop är kanon när de gäller bugaboo orginaldelar. Men tiny tot har dom aldrig haft inte ens när dom va som mest poppis. Så därför har jag jätte svårt att se vad som skulle motivera att köpa in dom.nu men behöver man ex. Frog suflett så skulle jag säga kidz Jag vet inte om familjetorget säljer tiny tot längre. Men dom har gjort