• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-03-07 22:43:06 följande:
    Imorgon invigs kånken mini på camen! Får vi se hur det funkar. Är så trött på vår stora skip hop, man packar ju ner mer när väskan är större. Barnvagnsmarchen ska vi gå, får stoltsera med buggan big time ;)
    vilken färg...på kånken?
    Joddan skrev 2011-03-07 22:55:29 följande:
    Älskar mina mini-kånkar
    me 2 !
  • Liten Mjau

Har en fråga om mini-kånken. Min ljusrosa är as-skitig! Försöktee tvätta den men den blev inte ren Jag kan inte vara den enda som smutsat ner  sin minikånken...

• Tant Pruselius
    Liten Mjau skrev 2011-03-07 23:05:46 följande:
    Har en fråga om mini-kånken. Min ljusrosa är as-skitig! Försöktee tvätta den men den blev inte ren Jag kan inte vara den enda som smutsat ner  sin minikånken...
    prövat vanisch?...
  • Liten Mjau

Jag la iofs bara vanish i maskinen. Kanske ska blötlägga en stund först? Får testa.

• galojj
    Liten Mjau skrev 2011-03-07 23:19:10 följande:
    Jag la iofs bara vanish i maskinen. Kanske ska blötlägga en stund först? Får testa.
    Låt väskan ligga i vanich över natten, och stoppa sen in den i maskinen...det är ända sättat det vanisch funkar tycker jag!
  • AnPa

Just pga smuts-risken så valde jag en svart till sonen. Han fick den i 1-års present förra veckan som första väska att ha på dagis. Tills dagisstarten får den hänga på vagnen ;) Någon annan som ska gå barnvagnsmarschen idag? Unite for women annordnar för att stödja kampen mot mödradödlighet världen över, kommer man i tid får man ett regnskydd i snygg turkos färg. Kommer nog bli väldigt mäktigt att se mååånga (tror det var över 3000 attending bara i facebook-gruppen) likadana vagnar (pga regnskyddet då).

• AnPa

Liten blomma: Åhh är ju inte lite avis på dig som har bebbe på g, en hur fin som helst rosa bugga och (ja, jag är sjukt intresserad av inredning) en underbar kakelugn! Haha. Jag älskar den rosa färgen, så smarrig! Själv fick jag nöja mig med en rosa bee till sonen i somras (sålde nyss). Sambon skulle nog inte riktigt vara överens med mig ifall jag vill köpa ett rosa topset. Kanske ska köra på ett orange istället...

• jean1

Hur hänger ni era minikånken på vanen? Det lilla spännet som finns upptill på väskan når ju inte runt handtaget på vagnen?

~ Tyra Lykke 091224 ~
  • LitenBlomma
    AnPa skrev 2011-03-08 08:33:48 följande:
    Liten blomma: Åhh är ju inte lite avis på dig som har bebbe på g, en hur fin som helst rosa bugga och (ja, jag är sjukt intresserad av inredning) en underbar kakelugn! Haha. Jag älskar den rosa färgen, så smarrig! Själv fick jag nöja mig med en rosa bee till sonen i somras (sålde nyss). Sambon skulle nog inte riktigt vara överens med mig ifall jag vill köpa ett rosa topset. Kanske ska köra på ett orange istället...
    Tack Solig

Jag läste nåt igår på FB (tror jag) att killar visst kan ha råsa, det är inte ett kön utan en färg. Tyckte jag lät klokt, tror du din man köper det?
    -02 -08 -09 & BF mars -11