• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • stinamaria

Verkar vara olika då. På babyproffsen sa verkstadskillen att bugaboo bara tar på tredje klicket, då var det camen vi pratade om. För två av mina vänner tar den på tredje men för mig nu efter att jag trixade med den tar den på andra. Kanske båda är normalt? Tänker bara så man inte ställer in den fel och bromsvajern går av eller något.

• hjärtan81

Vi laddat ner och kollat solsidan med maken, tycker den är skit rolig :D
    hysteriskt!!!

• Joddan

Hahaha. Jag tror inte att det blir så stora följder. Folk fattar att de driver också eftersom de är en sån slags serie. Hysteriskt roligt!!!

• AckaDacka

Folk som inte har barn eller är insatta i barnvagnsbranchen vet nog inte att det är en bugga.

• AnPa

Kanske inte :P Frågan är bara vad f*n han hade i skötväskan, bly eller? Vår vagn tippar sådär när vi inte tagit av skötväskan och tar av sittdelen (då den inte är låst). Eller ja, handtaget går i backen och fram och bakhjul åker ihop (som när man fäller den.

• jean1
    Joddan skrev 2011-03-06 20:13:04 följande:
    Ser nån på solsidan ? Hehe, inte så bra publicitet för BB kanske
    Tänkte också på det, verkligen inte!
    ~ Tyra Lykke 091224 ~
  • Coca cola light

Jag tror inte heller att detta avsnitt är så kul för Bugaboo. Säkerheten är ju väldigt viktig för många föräldrar och en sådan här sak kan nog få en del att tveka.

• Haven09

Såg också avsnittet, och alla vagnar jag har haft har vält på det viset så man ska väl alltid ha en hand mer eller mindre:)