Bugaboo-tråd nr 21
Det är ju så med aluminium och slipning att om man gnuggar mkt länge och hårt så kan det glänsa igenom men med normal rengöring blir det som nytt!
Det finns olika grader av slipeffekt så ta inte vad som helst.
Det är ju så med aluminium och slipning att om man gnuggar mkt länge och hårt så kan det glänsa igenom men med normal rengöring blir det som nytt!
Det finns olika grader av slipeffekt så ta inte vad som helst.
Jag önskar jag hade en bild på hur skillnaden blev
Det gick tydligen att anv. En linjal?
Parasoll har jag inte fått kläm på men jag kanske borde prova igen?!
Jag tänker samma som duntoffla, men det var ju många år sedan jag provade och det kanske finns bättre parasoll nu?
Stekt unge gillar inte jag så jag kör med skugga och solskyddsfilt eller kläder
Jag har faktiskt precis köpt solkokokongen till min bee den skulle gå till plus med och kanske då till camen också?
Provat det när den kommer
Ja just det ja, kom i håg det nu... Haha det blir ett bra myggnät iaf
En virtuell kram från mig?
1 diskmedel o mjuk svamp Tvätta hela vagnen med detta. Var försiktig om det inte finns hjul på då viss smörj kletas ut över hela vagnen om du tar där..
2 autosol endast på aluminiumchassit och VIT plast, gnugga inte jättehårt och länge på samma ställe ta lite vatten på trasan, det blir jättefint och det vita kritvitt
3lackrengöring på aluminiumet endast
4 svart plast; back to blackvax men endast på matt svart plast, färgar annars. Polera upp glans i ytan. anv mycket lite åt gången.
Torka med lätt fuktad trasa allt med några droppar fin hudolja och torka sedan med en torr microfibertrasa.
Fråga gärna jag nästan önskar jag fick hjälpa, sånt är ju så kul!