Bugaboo-tråd nr 21
Även vagn?
Även vagn?
Öh glöm det? Jag vet inte vad som hände i hjärnan?!,...
Nu har jag preliminär beställt min vagn! Skulle få slutgiltigt pris först och lager/leverans status först plus jag skall ge handpenning vilket jag inte kan idag pga att jag vabbar idag.
Min stortjej spydde nästan i vardagsrummet igår och jag bara skrek -TOAN!!! hon hann inte fram tyvärr utan spydde ner hela dörrkarmen och in i mellan tröskel osv. Kul...hon kräks alltid om det så bara är förkylning
Ja det var kul, fick ligga o göra rent med tandborste! Men det var inte sådär starkt stintigt åtminstone ( kul ämne hihi)
Sjukhusmamman jag har ju läst din blogg och har förstått att ni har mycket av den varan ( kräks) jag har faktiskt tänkt på dig mycket....min systers son hade en form av leukumi, aplastisk anemi och även om vi pga naturliga orsaker exluderades under de åren så har jag fått inblick i hur barnen hanterar allt och det är både häpnandsväckande hur de orkar även om det kom tvärstopp ofta med. De tvingas leva med vuxet ork och ansvar/medvetande och förståelse och insiktfullhet som är otroligt! Jag som många andra hoppas ju han blir bättre och får hjälp men framför allt att han får en bra dag idag (en dag i taget liksom) och att DU får en eloge!
Ja lite OT från mig men det gör inget tycker jag!
Jag tycker nog att grön är fint till sand men som tant prus sa : gul! Sommrigt!
Men vad vet jag? Jag fegade ju själv ut...valde grå bas iallafall mest för jag bor så att det kommer bli nerlortat på nolltid annars. Kan man beställa de nya färgerna på toppseten löst ? Isåfall vill jag nog ändra det! Mandarin är nära orange men grönt är skönt... Ligger de på samma pris?
Stinkigt skulle det stå...
Jag tänkte fråga, tycker ni regnskyddet är jobbigt ( org. )?
Jag gillar inte de genomskinliga så mycket... De blir stora och skrynkliga och svåra att få ihop och lätt tråkiga Fanns ju ngn som sa ngt om p
Är fleecefärgerna mjukare/ mildare? Är det fel att ha Fleece nu i vår? Verkar så mysigt...
Åh olika bud vad jobbigt!
Hihi jag fick post att det är barn o baby mässa i Gbg snart , brukar det finnas cagnar där och bra priser? Vågar man?
Vad sur jag blir! Hon ringde just och sa att det blir dyrare än hon sagt först, 1500:- för vagnen och frakt med är det vanligt att man får betala frakt?! plus att jag kommer få vänta
funderar på att skita i det, vill ju ha min vagn nu och inte om 5 veckor!
De hade inget inne så... Det är en nyöppnad butik så de har inte möjlighet antar jag.
Dessutom tyckte hon att vinterhjul hörde till barnvagn och inte tillbehör så då fick jag inte dem på erbjudandet vilket nog var en tolkningsfråga.
De var jättetrevliga men kidzshoppen var bättre! Kollar på att importera med nu...
Trevligt!
Jag tyckte det kändes så oseriöst helt plötsligt och eftersom jag inte vill att det skall krångla massor (redan fått min beskärda del) känns det som jag kollar elsewere !
Tack för råden!